Teknisk kunniga sökes för projekt!

Inaktiv
Teknisk kunniga sökes för projekt!

Hej alla!

Jag har jobbat med ett projekt den senaste tiden och är nu klar för att börja ta in lite folk för att smygstarta det, likt en stängd beta kan man säga. I början är det tänkt att man ska testa sidan och återkomma med feedback men man kan redan nu använda tjänsten om man så vill.

Vad söker jag?

Jag söker tekniskt kunniga personer, vart du bor spelar ingen roll utan tvärt om så är det bättre ju mer utspritt alla är för att täcka en större yta. Tanken med projektet är att privatpersoner ska genom sidan kunna erbjuda möjligheten att hjälpa personer med tekniska problem mot ersättning.

Är du intresserad?

Skicka ett PM till mig eller maila till kontakt@pc-ekg.se så kan jag berätta mer samt återkomma med instruktioner för hur man registrerar sig. Jag söker först och främst folk i de större städerna och de platser som är tillgängliga är begränsade, så tveka inte och ta chansen nu!

Medlem
Skrivet av ThreeZool:

Hej alla!

Jag har jobbat med ett projekt den senaste tiden och är nu klar för att börja ta in lite folk för att smygstarta det, likt en stängd beta kan man säga. I början är det tänkt att man ska testa sidan och återkomma med feedback men man kan redan nu använda tjänsten om man så vill.

Vad söker jag?

Jag söker tekniskt kunniga personer, vart du bor spelar ingen roll utan tvärt om så är det bättre ju mer utspritt alla är för att täcka en större yta. Tanken med projektet är att privatpersoner ska genom sidan kunna erbjuda möjligheten att hjälpa personer med tekniska problem mot ersättning.

Är du intresserad?

Skicka ett PM till mig eller maila till kontakt@pc-ekg.se så kan jag berätta mer samt återkomma med instruktioner för hur man registrerar sig. Jag söker först och främst folk i de större städerna och de platser som är tillgängliga är begränsade, så tveka inte och ta chansen nu!

Det fanns ett liknande projekt förut jag arbetade med.
Så jag kan gärna vara testperson

Inaktiv
Skrivet av SoulGod:

Det fanns ett liknande projekt förut jag arbetade med.
Så jag kan gärna vara testperson

Har skickat ett PM till dig.

Inaktiv

Hej!

Det har nu gått lite över en vecka och jag hoppas att ni har haft möjlighet att navigera runt lite på sidan trotts solen som nu lockar. Jag vill tacka er alla för ert intresse och jag har redan fått in en del feedback och påbörjat ändringar på vissa ställen och snyggat upp på andra.

Jag värdesätter fortfarande all typ av feedback som ni har så tveka inte att återkomma med era synpunkter då sidan fortfarande utvecklas så många saker går fortfarande att påverka.

Förbättringar som har gjorts

Här följer några av de saker som åtgärdades/förbättrades tack vare den feedback som jag har fått av er:

  • Möjlighet att ange ett eget namn/företagsnamn som visas vid beställningen

  • Möjlighet att ange en kort beskrivning av sig själv eller företaget som visas vid beställningen

  • Delat upp de som erbjuder sina tjänster i tre kategorier underbeställningen:

  • Företag

  • Verifierade privatpersoner

  • Overifierade privatpersoner

  • Gjort menyvalen på sitt konto mer uppenbara

Men mer finns säkert att åtgärda så om ni hittar något som ni tycker är otydligt eller kan förbättras så är det bara att maila mig.

Genomgång av registreringsprocessen

För att göra det enklare för de av er som hade problem med att hitta vart man gjorde allt så skickar jag även med en liten mer detaljerat genomgång av hur man registrerar sig och vilka steg man sedan ska ta för att kunna få sitt konto registrerat som ett Affiliate konto.

  1. Besök följande adress och registrera er om detta inte redan har gjorts: http://pc-ekg.se/logga-in/

  2. Efter registreringen ska ni automatiskt omdirigeras till ert konto.

  3. På ert konto så klickar ni sedan på knappen för personuppgifter.

  4. Fyll i alla uppgifter som saknas och spara sedan dessa.

  5. Från menyn så väljer du "Jobba genom oss?" och därefter klickar man på "Bli en Affiliate".

  6. Ange koden PCEKG-10 för att komma åt registreringsformulären.

  7. Dubbelkolla dina uppgifter och sedan registrera dig genom att klicka på knappen nere till vänster.

  8. Avvakta tills att du får en bekräftelse sedan kan du börja använda ditt uppgraderade konto.

Sammanfattning

Jag hoppas på fler spännande återkopplingar med feedback på vad som kan göra sidan ännu bättre för att sedan kunna lansera den nationellt så se till att få iväg era åsikter så snart som möjligt för att kunna påverka sidans utveckling.

Har ni några frågor eller funderingar så är det bara att återkomma så besvarar jag självklart dessa.

1
Skriv svar