Colin McRae: Dirt 2 pc-demonstrerat
tycker inte vattnet var speciellt snyggt, iaf ingen 'wow'-upplevelse om man säger så. kändes som att de körde över nån dallrig gummimatta eller något
ja det finns rally kvar i colin mcrae men det finns massa andra grenar också.
Ang grafikskryt osv i bilspel tycker jag är löjligt, precis som nån tidigare skrev så är det inget man bryr sig om när man kör och jag vet inte om så många ids sitta och kolla repriser på sina race varjegång för att se hur snyggt det ser ut i stillbild och slow motion
Hahaha! Asså folk som säger att konsollversionerna uppnår samma detaljrikedom har ganska tydligt inte ögonen rätt placerat (: Kolla på AA:n t.ex. och jämför med konsoller, och våga inte säga att det är lika bra! Hårdvaran i en "next-gen" konsoll är föråldrad sen istider tillbaka om du jämför med en PC idag så det är väl klart som f-n de är stor skillnad. Konstigt att sådanthär dras upp för varje nytt multiplatform spel ^^,
Kommer man i den där farten rakt i det där vattnet så stänker det som fan. det där sög ju
Men e de inte bara så att dom har tagit bort stänket så att man kan se vattnet ordentligt? För senare i klippet tyckte jag det stänkte som fan, de har de gjort i andra filmer med. Tror inte att dx 11 raderar stänket direkt=P.
Kommer man i den där farten rakt i det där vattnet så stänker det som fan. det där sög ju
Men e de inte bara så att dom har tagit bort stänket så att man kan se vattnet ordentligt? För senare i klippet tyckte jag det stänkte som fan, de har de gjort i andra filmer med. Tror inte att dx 11 raderar stänket direkt=P.
Precis.
Det syns ju senare i ett annat klipp hur det ser ut MED vattenstänk.
Folk är verkligen dumma =/
Kul att pc folk snart får ta del av detta underbara spel. Att det sen är putsat ytterligare med lite fler balla effekter skadar ju inte.
Att gnälla på vattnet känns lite larvigt. det finns inget som är så svårt att rendera så det liknar sin verkliga motsvarighet. Om ingen pushar framåt så kommer vi aldrig heller få se framsteg i hur vatten renderas.
Klart godkänt enligt mig, och med splashet ser det riktigt bra ut.
“All thinking people are atheists.”