Nytt från Metro 2033
Here we go again. *urk*
Bara för att ett företag lyckats bra med ett spel så hänger massa andra på och gör kloner men få skillnader... Samma sak med Guitar Hero. Nu finns det hur mycket sånna spel som helst med samma ide och stil. Och den här gången är det kloner på STALKER...
CZorg will rise again...
Here we go again. *urk*
Bara för att ett företag lyckats bra med ett spel så hänger massa andra på och gör kloner men få skillnader... Samma sak med Guitar Hero. Nu finns det hur mycket sånna spel som helst med samma ide och stil. Och den här gången är det kloner på STALKER...
Optimist javisst!!
Förutom GH-/RB-serien vet jag inte om det finns "hur mycket sådana spel som helst".
Notera också att Stalker släpptes '07 och det här spelet började tydligen utvecklas för tre år sedan. 2009-3=2006 om du behövde hjälp med det. Så om det är sådär jättemycket klon vet jag väl inte heller riktigt.. inspirerat kan jag tänka mig.
Metro 2033 är baserat på boken Metro2033 som som är skriven av Dmitrij Gluchovshkij. Som skrev den på nätet 2002. Den har sålt över 400000 exmplar i ryssland och släpptes på svenska nu i oktober. (har dock inte hunnit läsa den än förutom ett läsprov från bokmässan)
http://en.wikipedia.org/wiki/Dmitry_Glukhovsky
Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo
S.T.A.L.K.E.R goes Russia helt enkelt. S.T.A.L.K.E.R var fint dock och kan de berätta en bra story kring detta så kan det bli riktigt intressant.
/ LordDaimos
Va?
S.T.A.L.K.E.R utspelar sig väl I ryssland? O.o
Nepp, Tjernobyl ligger faktiskt i Ukraina. ^^
Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.
Here we go again. *urk*
Optimist javisst!!
Förutom GH-/RB-serien vet jag inte om det finns "hur mycket sådana spel som helst".
Notera också att Stalker släpptes '07 och det här spelet började tydligen utvecklas för tre år sedan. 2009-3=2006 om du behövde hjälp med det. Så om det är sådär jättemycket klon vet jag väl inte heller riktigt.. inspirerat kan jag tänka mig.
Rätta någon när du kan något, förta gången jag lira stalker var en bra bit innan 07.. och du tror inte de började koda stalker innan det släpptes heller? tänk lite..
Spelet ser spännande ut, mkt stalker känsla fick jag iaf:)
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Jo jag vet att Stalker utvecklades i typ 8 år innan det tillslut kom. ;p
Jag blev bara tvärirriterad. Ursäktar mitt beteende.
Mjaaa okej då, tänk på att attackerar du någon så igen så gör det snyggt;)
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Jo jag vet att Stalker utvecklades i typ 8 år innan det tillslut kom. ;p
Jag blev bara tvärirriterad. Ursäktar mitt beteende.
Mjaaa okej då, tänk på att attackerar du någon så igen så gör det snyggt;)
Till megalomaniacs försvar så visste utvecklarna av detta antagligen inte att stalker skulle bli en sån "hit" när de började på det här (eftersom spelet inte var släppt än) men visst ser det väldigt stalker-inspirerat ut;)
Good. Bad. I'm the guy with the gun
Metro 2033 är baserat på boken Metro2033 som som är skriven av Dmitrij Gluchovshkij. Som skrev den på nätet 2002. Den har sålt över 400000 exmplar i ryssland och släpptes på svenska nu i oktober. (har dock inte hunnit läsa den än förutom ett läsprov från bokmässan)
http://en.wikipedia.org/wiki/Dmitry_Glukhovsky
Ooh!
Blev bra mycket mer sugen på boken än spelet. Tack för tipset!
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.