Fira 2-åringen Diablo III med ingame-bonusar
Blizzard kastar bonusar på alla som dräper demoner i dag.
#diablo-iii, #blizzard, #diablo-iii-reaper-of-souls, #diablo-iii-ultimate-evil-edition
Skriver ni inte fel nu eller är det jag som är helt ute och cyklar?
"This bonus birthday buff begins in Europe on Thursday, May 15 at 12:00 a.m. CEST and ends on Thursday, May 22 at 5:00 a.m. CEST."
Enligt blizzards hemsida slutar buffen på torsdag nästa vecka (inte imorgon som du skriver i nyheten).
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |
Jag har precis börjat lira igen och körde tidigare med nån graphics mod som gjorde färgtemat mörkare och inte lika mycket bloom kring allt, finns det någon sån mod numera? Eller blir man bannad för sånt?
Du tänker på SweetFX. Huruvida man kan bli bannad eller inte för det kan jag däremot inte svara på.
jävla skitspel.. kommer aldrig komma över vilken disney figur dom gjort av The butcher. som sagt, jävla skitspel
Intressant! Aldrig tänkt på det på det sättet!
Exakt vilken Disneyfigur är The Butcher lik ?
Svarte Petter
"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"
jävla skitspel.. kommer aldrig komma över vilken disney figur dom gjort av The butcher. som sagt, jävla skitspel
Svarte Petter
Haha, det är så kul att kolla på bilden där uppe, sedan kollar man på Svarte Petter på google...

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Svarte Petter
Haha, det är så kul att kolla på bilden där uppe, sedan kollar man på Svarte Petter på google...
http://www.kristska.com/Disney/Bilder/svartepetter.gif
haha! helt sjukt
Btw är inte Malthael lite lik Långben ?