Far Cry 4 utannonserat

Robot
Far Cry 4 utannonserat

Helt ny miljö i nästa Far Cry-spel, som släpps innan året är slut till pc samt till nya och gamla konsoler.

#nyhetstips, #ubisoft, #far-cry-4, #crysis, #ubisoft-montreal, #red-storm-entertainment, #ubisoft-toronto, #ubisoft-shanghai, #ubisoft-kiev


Medlem
Far Cry 4 utannonserat

Efter E3 fiaskot med Far Cry 3 så kan Ubisoft trycka upp Far Cry 4 där solen inte skiner.

Medlem

Förstår inte varför de gör såhär! På Ubiblog står det att vi kan förhandsboka spelet redan utan att ha sett en enda bildruta av det.

Jag gillade FC2 och FC3 faktiskt! Spelade dem ganska mycket! Men jag är mättad på såna här spel nu. Speciellt efter såhär kort tid.

Jag hoppas de tar åtminstone ett till år på sig att utveckla spelet till något mer än bara en FC3 kopia i alperna.


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem
Skrivet av Polpe:

Efter E3 fiaskot med Far Cry 3 så kan Ubisoft trycka upp Far Cry 4 där solen inte skiner.

Äh, så dåligt var inte Far Cry 3. Sidouppdragen kunde bli lite sega, men annars så funkade det.

Medlem

Kul med ny miljö.
Fast tyvärr så kommer 360 och PS3 styra utvecklingen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Seraium:

Kul med ny miljö.
Fast tyvärr så kommer 360 och PS3 styra utvecklingen.

Som vanligt när det kommer till Ubisoft - sen har vi deras horribla launcher dessutom...

Medlem

Spelar Far Cry 3 nu och tycker det är riktigt kul!

Skrivet av Segas:
Skrivet av Seraium:

Kul med ny miljö.
Fast tyvärr så kommer 360 och PS3 styra utvecklingen.

Som vanligt när det kommer till Ubisoft - sen har vi deras horribla launcher dessutom...

...som för övrigt fungerar klockrent (för mig)

FC3 var ett gräjhöjta spel ser fram imot 4:an


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Hoppas det är bättre än FC3, fyfan vad jag odiggade det spelet.

Inaktiv

Far Cry 3 är som en interaktiv B-film, och det ska de visserligen ha credit för, men då finns det bättre saker att göra. MPn är horribel, inte alls som 2an.


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem

Längtar efter detta, trean var sjukt bra

Medlem

För folk som inte sett den...

Medlem

Hoppas grafiken inte ändras lika mycket som det gjorde mellan 3ans E3 gameplay och slutgiltiga versionen.

Medlem
Skrivet av Virreee:

Hoppas grafiken inte ändras lika mycket som det gjorde mellan 3ans E3 gameplay och slutgiltiga versionen.

Dock så verkar dom ju göra samma sak med Watch_Dogs och skulle ju inte förvåna mej om The Division och Far Cry 4 fick samma öde..

Medlem
Skrivet av Polpe:
Skrivet av Virreee:

Hoppas grafiken inte ändras lika mycket som det gjorde mellan 3ans E3 gameplay och slutgiltiga versionen.

Dock så verkar dom ju göra samma sak med Watch_Dogs och skulle ju inte förvåna mej om The Division och Far Cry 4 fick samma öde..

The division utvecklas inte av ubisoft

Inaktiv

Oh! En fyra! Jag ser fram emot uppföljningen Förhoppningsvis blir den samma som trean, fast bättre. Far Cry 3 är ett av de få spelen som jag har spelat ut och fortsätter att spela om och om, och om, och om igen. Jag tröttnar aldrig. Och sen en karteditor på det också! Hoho! 100+ timmars underhållning!

SoL
Medlem

Jag gillade far cry 3 ganska mycke, förutom handlingen, tyckte skådespelet o allt va så sjukt töntigt. grafiken tyckte jag va schysst också. Jag ser fram emot en miljö runt Himalaya (inte alperna) men jag önska att dom skulle ta mer tid på sig o göra klart spelet..

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Segas:
Skrivet av Seraium:

Kul med ny miljö.
Fast tyvärr så kommer 360 och PS3 styra utvecklingen.

Som vanligt när det kommer till Ubisoft - sen har vi deras horribla launcher dessutom...

...som för övrigt fungerar klockrent (för mig)

FC3 var ett gräjhöjta spel ser fram imot 4:an

Jag och en kompis kan inte spela mutliplayer på något av vårat uplay spel, riktigt urusel tjänst, just därför kommer jag skaffa Watch Dogs på steam och hålla tummarna för att det funkar som med Mighty Quest for Epic Loot - logga in med uplay kontot men spela över steam


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Fan att många AAA-utvecklare verkar tro att vi vill ha en uppföljare om året. BF3 blev stort för de tog mycket tid på sig mellan släppet innan medan 4an kom ganska snabbt inpå och fick mindre impact även om det är ett mycket bra spel. Call of dutys utvecklare släpper reskins varje år och av nån anledning köper jävligt många spelen, kanske slentrianmässigt? Rockstar gör det bra med GTA-spelen. Tanken på ett gta om året får mig att rysa...

Medlem
Skrivet av grollo_92:

Fan att många AAA-utvecklare verkar tro att vi vill ha en uppföljare om året. BF3 blev stort för de tog mycket tid på sig mellan släppet innan medan 4an kom ganska snabbt inpå och fick mindre impact även om det är ett mycket bra spel. Call of dutys utvecklare släpper reskins varje år och av nån anledning köper jävligt många spelen, kanske slentrianmässigt? Rockstar gör det bra med GTA-spelen. Tanken på ett gta om året får mig att rysa...

Fast nu är det ju mer än ett år emellan 3:an och 4:an. Två års utvecklingstid kan funka om du inte sitter och bygger något nytt från grunden

Jag har väntat på det här. FC3 hade bra story, men tyvärr dåligt UI. Hoppas de fixar det denna gång.

Kolla på bilden förresten, det är ju Jean-Luc Picard från Star Trek: TNG (Patrick Stewart) med hår på huvudet


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hörde att samma trista last gen öde kommer drabba även Assassins Creed Unity. Själv hade jag hoppats på att få se något nytt ifrån den serien nu efter otaliga spel med samma grafik å motor, men det är la bara å glömma förmodligen...

Skrivet av oDIRTDIVERo:

Hörde att samma trista last gen öde kommer drabba även Assassins Creed Unity. Själv hade jag hoppats på att få se något nytt ifrån den serien nu efter otaliga spel med samma grafik å motor, men det är la bara å glömma förmodligen...

Det ska vara en ny grafisk motor i ACU.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Polpe:
Skrivet av Virreee:

Hoppas grafiken inte ändras lika mycket som det gjorde mellan 3ans E3 gameplay och slutgiltiga versionen.

Dock så verkar dom ju göra samma sak med Watch_Dogs och skulle ju inte förvåna mej om The Division och Far Cry 4 fick samma öde..

The division utvecklas inte av ubisoft

The Division utvecklas av Massive Entertainment?, som jobbar under Ubisoft.

Medlem

Att de aldrig ger upp,, när ska polletten trilla ner undrar jag!


signatur

Wasted.White.Boys

Skrivet av Banditen:

Att de aldrig ger upp,, när ska polletten trilla ner undrar jag!

Sluta tjäna pengar? Varför


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Polpe:
Skrivet av Virreee:

Hoppas grafiken inte ändras lika mycket som det gjorde mellan 3ans E3 gameplay och slutgiltiga versionen.

Dock så verkar dom ju göra samma sak med Watch_Dogs och skulle ju inte förvåna mej om The Division och Far Cry 4 fick samma öde..

The division utvecklas inte av ubisoft

Developer(s) Ubisoft Massive
Ubisoft Reflections[1]
Ubisoft Red Storm[2]

Publisher(s) Ubisoft

Medlem

UI:t i Farcry 3 har hindrat mig från att orka spela det mer än någon timme...

Medlem

Tycker trean var ett bra spel, och blev riktigt bra när man moddade det. Den här körde jag huvudsakligen med och det blev som ett helt nytt spel: http://www.nexusmods.com/farcry3/mods/63/?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Polpe:
Skrivet av Virreee:

Hoppas grafiken inte ändras lika mycket som det gjorde mellan 3ans E3 gameplay och slutgiltiga versionen.

Dock så verkar dom ju göra samma sak med Watch_Dogs och skulle ju inte förvåna mej om The Division och Far Cry 4 fick samma öde..

The division utvecklas inte av ubisoft

Developer:
Ubisoft Massive
Ubisoft Reflections
Ubisoft Red Storm

Tolka det som man vill. Så länge studion bär Ubisoft namnet är spelet inte säkert.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

123
Skriv svar