Börjat beta av (3)ds-backloggen

Flakmonkey
Börjat beta av (3)ds-backloggen

Och jag gör det med Castlevania: Portrait of Ruin på stugans altan. Just i
detta nu finns det faktiskt inte så mycket att klaga på.

#blogg

Medlem
Börjat beta av (3)ds-backloggen

Den stora nackdelen med att spela utomhus en solig dag. Hur kan du se vad du spelar när det blänker så där i skärmen?

Flakmonkey
Skrivet av Bennii:

Den stora nackdelen med att spela utomhus en solig dag. Hur kan du se vad du spelar när det blänker så där i skärmen?

Mobilkameran gör att det hela ser värre ut än vad det är. Under parasollet fungerar det hur bra som helst

Moderator | Testpilot

CHARLOTTE,JONATHAN, CHARLOTTE,JONATHAN, CHARLOTTE,JONATHAN, CHARLOTTE,JONATHAN, CHARLOTTE,JONATHAN, CHARLOTTE,JONATHAN,

Det är mitt minne med det spelet.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Om jag får tipsa om ett till spel till backloggen, så måste jag alltid nämna det lite bortglömda Aliens: Infestation.

https://www.youtube.com/watch?v=cfX2c2oF5i0

Älskar det spelet, måste nog spela om det snart. Kom från ingenstans och försvann lika snabbt, men blev kär i det när jag väl fann det


signatur

Videomupp

Skribent
Skrivet av WildThing:

Om jag får tipsa om ett till spel till backloggen, så måste jag alltid nämna det lite bortglömda Aliens: Infestation.

https://www.youtube.com/watch?v=cfX2c2oF5i0

Älskar det spelet, måste nog spela om det snart. Kom från ingenstans och försvann lika snabbt, men blev kär i det när jag väl fann det

Yes! Jag kan votcha för det spelet också. Känns som train wrecket Colonial Marines lyckades ta död på Infestation i samma veva som sig själv.

Infestation är ett riktigt bra Metroidvania spel som dessutom har lite utmaning i att det är perma death på dina squad members. Man kan i och för sig hitta nya under spelet gång, men dör en medlem så har hen död.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johlor:
Skrivet av WildThing:

Om jag får tipsa om ett till spel till backloggen, så måste jag alltid nämna det lite bortglömda Aliens: Infestation.

https://www.youtube.com/watch?v=cfX2c2oF5i0

Älskar det spelet, måste nog spela om det snart. Kom från ingenstans och försvann lika snabbt, men blev kär i det när jag väl fann det

Yes! Jag kan votcha för det spelet också. Känns som train wrecket Colonial Marines lyckades ta död på Infestation i samma veva som sig själv.

Infestation är ett riktigt bra Metroidvania spel som dessutom har lite utmaning i att det är perma death på dina squad members. Man kan i och för sig hitta nya under spelet gång, men dör en medlem så har hen död.

Dayumn, that both sounds and looks awesome. Måste leta reda på det spelet nu också

Medlem

Det tycker jag du ska, men kan tänka mig att det är ganska svårt att få tag i numera Webbis hade fått in några få när jag köpte som nu är slut, men verkar som att tradera har några för en billig peng.

Kan tänka mig att priserna på det kommer öka i framtiden då jag bara ört positiva upplevelser med spelet, från dom få som spelade det


signatur

Videomupp

Flakmonkey
Skrivet av WildThing:

Det tycker jag du ska, men kan tänka mig att det är ganska svårt att få tag i numera Webbis hade fått in några få när jag köpte som nu är slut, men verkar som att tradera har några för en billig peng.

Kan tänka mig att priserna på det kommer öka i framtiden då jag bara ört positiva upplevelser med spelet, från dom få som spelade det

99 spänn på cdon om jag nu inte tog det sista exet

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av WildThing:

Det tycker jag du ska, men kan tänka mig att det är ganska svårt att få tag i numera Webbis hade fått in några få när jag köpte som nu är slut, men verkar som att tradera har några för en billig peng.

Kan tänka mig att priserna på det kommer öka i framtiden då jag bara ört positiva upplevelser med spelet, från dom få som spelade det

99 spänn på cdon om jag nu inte tog det sista exet

Jamen sedär, då är det jag som bara är pessimistisk


signatur

Videomupp

Skribent
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av WildThing:

Det tycker jag du ska, men kan tänka mig att det är ganska svårt att få tag i numera Webbis hade fått in några få när jag köpte som nu är slut, men verkar som att tradera har några för en billig peng.

Kan tänka mig att priserna på det kommer öka i framtiden då jag bara ört positiva upplevelser med spelet, från dom få som spelade det

99 spänn på cdon om jag nu inte tog det sista exet

Jamen sedär, då är det jag som bara är pessimistisk

Hittade ett ex i realådan på Åhlens för 49 kr. Men jag tror som du att spelet kommer öka i pris i framtiden. Alla jag har lånat ut spelet till har varit skeptiska men älskar det. Känns lite grann som Castlevania SOTN, startade trögt och blev en klassiker. En kompis till mig fick plocka två spel ur realådan på tvspeloteket när han köpte sin Playstation, ett av dem var SOTN. Det låg i 3 månader oöppnat innan vi började köra det, trodde det var dynga då vi aldrig hört om Castlevania på någon annan konsol än Nintendo. Tror det orginalet är värt lite grann idag då det är en av de första utgåvorna som släpptes.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar