Wolfenstein: The New Order

Medlem

Klarade spelet idag på näst högsta svårighetsgraden.
Fantastiskt underhållande! Har faktiskt inte njutit såpass av ett singleplayer-upplevelse sedan HL2.

Jag tycker Machinegames ska vara jääävligt stolta över vad dem har åstadkommit. Och jag prisar gudarna över att de inte slängde in ett multiplayer-läge. Risken är att det skulle blivit halvdant och förmodligen påverkat hela spelet negativt i stort.

Underbart karaktärsgalleri och röstskådespeleri.
Musiken satt som en smäck!

Körde på PC, max settings och allt flöt som oljat smör.
Konstig att många upplever långa laddningstider trots SSD, det gjorde iaf inte jag. Här gick det undan!

<3 Machinegames

Medlem

Köpte detta på Steam-rean i somras.
Har inte spelat det fören nu men nu har jag äntligen klarat av detta underbara spel! Och fasen vad roligt jag har haft med det!
Körde på näst hösta svårighetsgraden och har spelat i 19 timmar. Då har jag läst de flesta nyhetsartiklar och andra samlingsgrejer man kan hitta lite överallt i spelet.

Tyckte storyn var trevlig, om än löjlig. Men löjlig på ett charmigt sätt, spelet tar inte sig själv för på stort allvar. Inte på allvar över huvud taget skulle jag nog vilja påstå. Det är så här man borde gjort Duke Nukem Forever.

Extremt rolig gameplay! Förde tankarna tillbaka till de gamla klassiska FPSn där det bara gäller att mata krut på sina fiender.

Härlig musik hade det också!

Det enda jag kan komma på nu i efterhand som jag störde mig lite på är AIn på de större fienderna som någon annan påpekade. Dem kommer inte igenom dörröppningar eller liknande vilket gör att dem bara står och glor in medans man kan mata skott på dem utan motstånd.

Av mig blir det en solklar 4/5 i alla fall!

Medlem

Sex scenerna och BJ's jävla röst drev mig till vansinne. Och att han ständigt skulle kallas för Blazko av skotten gjorde inte saken bättre heller. Grym action dock.


signatur

Den som sover levlar inte.

Medlem
Skrivet av Mas0ne:

Ingen multiplayer?

Skandal!

Fast nej.


signatur

Den som sover levlar inte.

Medlem

Fick precis det här spelet. Älskar det!

Och denna kommentr får 5/5:
"så länge deras blod befinner sig på insidan av kroppen"


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

123
Skriv svar