CS-skaparen har sett Half-Life 3 och Left 4 Dead 3

Medlem
Skrivet av nils45:
Skrivet av abominable:

Kanske är min läsförståelse som är helt fel ute nu men jag får intrycket av att han bara "trollar". Han säger ju att ingen skulle bli förvånad om han säger som han säger så då kan han lika bra säga det. Det för mig betyder inte att han i själva verket menar det.

Sen, som någon annan var inne på, så är det ju konceptbilder han kan ha sett isf. Och dom kan ju lika gärna vara något som skissades ihop i samband med utvecklingen av HL2.

Jag kanske överanalyserar men för mig är han en onaturlig källa och Valve skulle inte låta något sånt här läcka ut om det inte gjort det tidigare.

Trollning eller ej, artikeln säger ingenting om Half-Life 3, som jag läser det så handlar det om vad Gooseman tror det var han såg. Sen så förstår jag inte varför han säger att Left 4 dead 3 inte skulle vara nyheter.

Syftar förmodligen på obekräftade men likaså läckta bilder, och att både L4D och portal 3 upptäckts i steam-kod

Medlem

Att nya Source-Engine annonseras samtidigt tycker jag låter vettigt. Känns ju konstigt om man släpper Riccochet 2 eller vad det nu kommer heta i en gammal motor..


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av Rydike:

"I did see some concept art for Half-Life 3."

4 ord med 3 bokstäver i meningen.

4 - 1 = 3

Half-Life 3 confirmed.

He. He. He. He.

Medlem

Vad är egentligen hypen kring half life 3? Aldrig* förstått.

Medlem

Tänk att det förmodligen blir kortare tid mellan StarWars Ep3 och Ep7 än mellan Haldf Life 2 och 3. Märklig tid vi lever i.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Inaktiv

Vad hände med Half-Life: Episode 3?

Bastards! Ut med infon någon gång. Jag syftar på VALVe.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av kanelbulle:

Vad hände med Half-Life: Episode 3?

Man skulle kunna gissa att den blev skrotad. Men ingen vet riktigt, förutom Valve själva.

Ifall du gillar att läsa om alla rykten så är Half-Life-wikin ett bra ställe att börja på...

http://half-life.wikia.com/wiki/Future_of_the_Half-Life_serie...

Medlem

Hoppas att jag inte trampar på några tår här men Gooseman låter som en myto.

12
Skriv svar