Medlem
Bad company 2

Borstade av dammet från min x-låda igår och upptäckte till min glädje att bf bc2 låg i =D Tänkte vafan o kickade igång det, o himlen öppnade sig ovanför mig !!! Varför har jag kastat bort år på bf3 och bf4, när bc2 är 10 gånger bättre ! ?

Någon som håller med mig om att bc2 är fan så mycket bättre än b3 o b4 ? =D

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av vuze2143:

Borstade av dammet från min x-låda igår och upptäckte till min glädje att bf bc2 låg i =D Tänkte vafan o kickade igång det, o himlen öppnade sig ovanför mig !!! Varför har jag kastat bort år på bf3 och bf4, när bc2 är 10 gånger bättre ! ?

Någon som håller med mig om att bc2 är fan så mycket bättre än b3 o b4 ? =D

BC2 är grymt - nötte det som fasiken på min krysslåda.


signatur
Medlem
Skrivet av vuze2143:

Borstade av dammet från min x-låda igår och upptäckte till min glädje att bf bc2 låg i =D Tänkte vafan o kickade igång det, o himlen öppnade sig ovanför mig !!! Varför har jag kastat bort år på bf3 och bf4, när bc2 är 10 gånger bättre ! ?

Någon som håller med mig om att bc2 är fan så mycket bättre än b3 o b4 ? =D

Bästa BF enligt mig, riktigt bra spel. Klockade in en 500 timmar eller så på det framt till BF3. Skönaste gunplay i det, lite rekyl i vapnena och krävde mer skills IMO än BF3 / BF4.

Medlem

Måste också säga att det är det bästa bf =D Något med b3 o 4an som inte lockar till att fortsätta lira, gillar verkligen inte gunplayet..

1
Skriv svar