Se Witcher 3-eventet live på FZ
Ratta in din favoritspelsajt i kväll för att se det senaste från Geralts framtid.
#cd-projekt, #the-witcher-3, #the-witcher-3-wild-hunt
Älskar Witcher serien men har en så dålig dator att jag inte ens kunnat spela 2an ännu T__T
Sigh... Jaja då har jag något att sätta tänderna i den dagen jag orkar köpa en ny xD
Jag har aldrig riktigt fastnar för serien. Jag köpte ettan direkt när det kom, men spelet var helt horribelt. ENORMA laddningstider gjorde att det kändes som att spela ett spel på en C64 med kassettstation. De patchade visserligen spelet hyfsta snabbt, i en (för tiden) gigantisk patch, men spelet blev bara marginellt roligare. Efter att ha sprungit runt i byar och träsk och hackat ihjäl samma monster gång på gång så tröttnade jag och gav upp.
Tvåan har jag inte ens orkat spela förbi prologen; jag avskyr verkligen när de ska berätta historien genom flashbacks, låt mig spela för i helvete, det är inte en DVD-film jag har köpt, det är ett spel.
Tvåan har jag inte ens orkat spela förbi prologen; jag avskyr verkligen när de ska berätta historien genom flashbacks, låt mig spela för i helvete, det är inte en DVD-film jag har köpt, det är ett spel.
Jag hade nog fortsatt isåfall.
Det är ju lite fel att utdöma ett helt spel när du endast har krafsat på början som inte föll till din smak. Nog för att det har hänt att man har känt samma typ utav träsmak och lagt av på samma sätt, men man försöker bli klokare.
Hade så gärna velat titta på det, men har annat för mig :/ Jag hoppas ni spelar in händelsen fz.se. Så vi som missar det i kväll kan se det när det passar oss
Vet ej hur livestream.com fungerar. Men det borde la gå att se streamen i efterhand precis som på twitch.
Hade så gärna velat titta på det, men har annat för mig :/ Jag hoppas ni spelar in händelsen fz.se. Så vi som missar det i kväll kan se det när det passar oss
Calle och Tomas har lovat att banda hela tillställningen på VHS och göra kopior åt alla som vill ha.
Jag hörde att det var 8mm som det skulle spelas inpå:) utan ljudspår.
Älskar Witcher serien men har en så dålig dator att jag inte ens kunnat spela 2an ännu T__T
Sigh... Jaja då har jag något att sätta tänderna i den dagen jag orkar köpa en ny xD

.
.
.
Nu tau du å beställ di hä datorn, å dä mä basta!
http://www.inet.se/produkt/1517201/inet-speldator-amd-high-28...
Sen gåu å köp späälet...
http://www.gog.com/game/the_witcher_2
...för i helvätte!
Jag har aldrig riktigt fastnar för serien. Jag köpte ettan direkt när det kom, men spelet var helt horribelt. ENORMA laddningstider gjorde att det kändes som att spela ett spel på en C64 med kassettstation. De patchade visserligen spelet hyfsta snabbt, i en (för tiden) gigantisk patch, men spelet blev bara marginellt roligare. Efter att ha sprungit runt i byar och träsk och hackat ihjäl samma monster gång på gång så tröttnade jag och gav upp.
Förstår inte ditt gnäll mot flashbacks. Det är inget annorlunda från att du får spela ett område, ha lite dialog och spela ett område till. Enda skillnaden är att du gör det i ett flashback format. Handlingen i stort är i nutid och dåtid och gameplay är i dåtid. Vad är så dåligt med det?
Själv tyckte jag ettan var helt underbar. Håller med om laddningstiderna, men de blev humana när Enhanced Edition kom, tack och lov.
Det är bara prologen som spelas i flashbacks, om det är någon tröst. Själv har jag inga problem med det.
Sänder de streamen från någons sovrum?
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego