Fem nya minuter från The Witcher 3

Robot
Fem nya minuter från The Witcher 3

Geralt är på jakt genom det imponerande landskapet.

#the-witcher-3-the-wild-hunt, #cd-projekt-red


Medlem
Fem nya minuter från The Witcher 3

Ser helt underbart ut!

Medlem

Ser fram mot detta


Who are you if im not me?

k3m
Medlem

Ooo, Ser riktigt häftigt ut

Medlem

en fråga, ser inte combaten lite stel och tråkig ut? med tanke på hur det ser ut annars osv menar jag

Medlem

Äntligen gameplay!


"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem

Spelades detta verkligen på Xbox One så ser det bra mycket snyggare ut än vad jag trodde det skulle göra på konsol.

Är riktigt taggad inför detta!


"I am the only genius in the whole fucking business. Goodbye." - Uwe Boll

Medlem

Combat såg inte lika kul ut som 2an.

Medlem

Verkar vara mer öppet än i tvåan. I like

Medlem

Ser bra ut. Fattade inte direkt om han freestylade eller körde ett uppdrag? Känns som det spelar ganska stor roll.


Viktor Pefsin

Medlem
Skrivet av adrii:

en fråga, ser inte combaten lite stel och tråkig ut? med tanke på hur det ser ut annars osv menar jag

Tja, tycker combat systemet ser ut som det gjorde i tvåan. Jag tycker det flöt på bra, men det är väl en smaksak.


"People say nothing is impossible, but I do nothing every day."

Medlem

Alltså, combat ser fortfarande ut att vara den "svaga sidan" av The Witcher-spelen, men ta mig fan om jag bryr mig när allt annat ser, låter och känns så underbart... ja, episkt, om ni ursäktar uttrycket!

Medlem

De borde kolla på Dark Souls när det gäller combat. Borde iofs många spel göra.

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Verkar vara mer öppet än i tvåan. I like

Jag gillade att 2an inte var öppen utan istället välarbetad och rik. blir orolig att vi får kompromissa med allt som gjorde 2an bra bara för att få open world.

Medlem
Skrivet av Eschricht:

Spelades detta verkligen på Xbox One så ser det bra mycket snyggare ut än vad jag trodde det skulle göra på konsol.

Är riktigt taggad inför detta!

Du kan ju räkna med att det inte var på en Xbox.

Skrivet av adrii:

en fråga, ser inte combaten lite stel och tråkig ut? med tanke på hur det ser ut annars osv menar jag

Som 2:ans combat x1.5 i speed, samma gamla hoppsnurrande...tyvärr


If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Verkar vara mer öppet än i tvåan. I like

Tvåan var inte open world.


-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Seraium:
Skrivet av Lolflakes:

Verkar vara mer öppet än i tvåan. I like

Tvåan var inte open world.

Nej jag vet. Därför "mer öppet än tvåan".

Medlem
Skrivet av Xzander:

Alltså, combat ser fortfarande ut att vara den "svaga sidan" av The Witcher-spelen, men ta mig fan om jag bryr mig när allt annat ser, låter och känns så underbart... ja, episkt, om ni ursäktar uttrycket!

kan lova dig att dom inte använde alla spells, och du har många val möjligheter, detta vart för att visa open worlden och inte combaten helt ut.

om du titade emot mäniskorna användes 4 olika spells. du kan nog inte ha hur många equipade som helst utan måste göra val.

Varför det görs såhär? well det finns något som tyvärr heter consol och en limit med knappar, hade det varit roligare med mer än en spell i varje hexagon eller vad det nu hette.

Jo men samtidigt bätte än bara en spell för varje hexagon tror nog varje har nog en del att erbjuda hur många vettifan, sen kan jag ha helt fel här, du kanske bara har 3-4 spells men det tvivlar jag ytters och då vore det jävligt trist.

Och detta med att "vi ska inte behandla xbox versionen annorlunda problemet är, pc blir per automatic behandlat sämre, för dom har ett x antal knappar på sina kontroller vilket gör att spelen blir "tråkigare"

Medlem

Fy sjutton! Gåshud!

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Xzander:

Alltså, combat ser fortfarande ut att vara den "svaga sidan" av The Witcher-spelen, men ta mig fan om jag bryr mig när allt annat ser, låter och känns så underbart... ja, episkt, om ni ursäktar uttrycket!

kan lova dig att dom inte använde alla spells, och du har många val möjligheter, detta vart för att visa open worlden och inte combaten helt ut.

om du titade emot mäniskorna användes 4 olika spells. du kan nog inte ha hur många equipade som helst utan måste göra val.

Varför det görs såhär? well det finns något som tyvärr heter consol och en limit med knappar, hade det varit roligare med mer än en spell i varje hexagon eller vad det nu hette.

Jo men samtidigt bätte än bara en spell för varje hexagon tror nog varje har nog en del att erbjuda hur många vettifan, sen kan jag ha helt fel här, du kanske bara har 3-4 spells men det tvivlar jag ytters och då vore det jävligt trist.

Och detta med att "vi ska inte behandla xbox versionen annorlunda problemet är, pc blir per automatic behandlat sämre, för dom har ett x antal knappar på sina kontroller vilket gör att spelen blir "tråkigare"

Han har väl bara 5 "spells" fire, push, protection, trap och manipulation. Skulle kunna vara utan den sista, man använde den inte så mycket.

Medlem
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Xzander:

Alltså, combat ser fortfarande ut att vara den "svaga sidan" av The Witcher-spelen, men ta mig fan om jag bryr mig när allt annat ser, låter och känns så underbart... ja, episkt, om ni ursäktar uttrycket!

kan lova dig att dom inte använde alla spells, och du har många val möjligheter, detta vart för att visa open worlden och inte combaten helt ut.

om du titade emot mäniskorna användes 4 olika spells. du kan nog inte ha hur många equipade som helst utan måste göra val.

Varför det görs såhär? well det finns något som tyvärr heter consol och en limit med knappar, hade det varit roligare med mer än en spell i varje hexagon eller vad det nu hette.

Jo men samtidigt bätte än bara en spell för varje hexagon tror nog varje har nog en del att erbjuda hur många vettifan, sen kan jag ha helt fel här, du kanske bara har 3-4 spells men det tvivlar jag ytters och då vore det jävligt trist.

Och detta med att "vi ska inte behandla xbox versionen annorlunda problemet är, pc blir per automatic behandlat sämre, för dom har ett x antal knappar på sina kontroller vilket gör att spelen blir "tråkigare"

Han har väl bara 5 "spells" fire, push, protection, trap och manipulation. Skulle kunna vara utan den sista, man använde den inte så mycket.

Han har säkert fler, hur det kommer gå att "morpha" ändra effekten på dom får vi väl se, men spel går frammåt tvivlar det blir lika simplistiskt som i TW 2, utan du kommer kunna "specca" och göra val,sen hur det blir, om det blir att din fire gör en dot bara eller att den stunnar, eller om den gör så du gör en större cone vet man ju inte.

jag beta spelar inte spelet, men det vore ju rätt trist om det bara vart det och massa passiva chance on it eller damage modifiers i trädet ellehur?

Men japp det du skrev ovan, stämmer, men dom kallas väl hexagon;s eller vadfan det nu vart länge sedan ajg spelade witcher

Varje tecknen har ju ett namn glömt bara

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Xzander:

Alltså, combat ser fortfarande ut att vara den "svaga sidan" av The Witcher-spelen, men ta mig fan om jag bryr mig när allt annat ser, låter och känns så underbart... ja, episkt, om ni ursäktar uttrycket!

kan lova dig att dom inte använde alla spells, och du har många val möjligheter, detta vart för att visa open worlden och inte combaten helt ut.

om du titade emot mäniskorna användes 4 olika spells. du kan nog inte ha hur många equipade som helst utan måste göra val.

Varför det görs såhär? well det finns något som tyvärr heter consol och en limit med knappar, hade det varit roligare med mer än en spell i varje hexagon eller vad det nu hette.

Jo men samtidigt bätte än bara en spell för varje hexagon tror nog varje har nog en del att erbjuda hur många vettifan, sen kan jag ha helt fel här, du kanske bara har 3-4 spells men det tvivlar jag ytters och då vore det jävligt trist.

Och detta med att "vi ska inte behandla xbox versionen annorlunda problemet är, pc blir per automatic behandlat sämre, för dom har ett x antal knappar på sina kontroller vilket gör att spelen blir "tråkigare"

Han har väl bara 5 "spells" fire, push, protection, trap och manipulation. Skulle kunna vara utan den sista, man använde den inte så mycket.

Han har säkert fler, hur det kommer gå att "morpha" ändra effekten på dom får vi väl se, men spel går frammåt tvivlar det blir lika simplistiskt som i TW 2, utan du kommer kunna "specca" och göra val,sen hur det blir, om det blir att din fire gör en dot bara eller att den stunnar, eller om den gör så du gör en större cone vet man ju inte.

jag beta spelar inte spelet, men det vore ju rätt trist om det bara vart det och massa passiva chance on it eller damage modifiers i trädet ellehur?

Men japp det du skrev ovan, stämmer, men dom kallas väl hexagon;s eller vadfan det nu vart länge sedan ajg spelade witcher

Varje tecknen har ju ett namn glömt bara

Hoppas verkligen att du har fel :c Varför ska dom fucka upp det, dom spells som var i tvåan var bra och nog. Mer är inte alltid bättre.

Igni, yrden, quen, aard, axii och heliotrop kallas dom.

Medlem
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Xzander:

Alltså, combat ser fortfarande ut att vara den "svaga sidan" av The Witcher-spelen, men ta mig fan om jag bryr mig när allt annat ser, låter och känns så underbart... ja, episkt, om ni ursäktar uttrycket!

kan lova dig att dom inte använde alla spells, och du har många val möjligheter, detta vart för att visa open worlden och inte combaten helt ut.

om du titade emot mäniskorna användes 4 olika spells. du kan nog inte ha hur många equipade som helst utan måste göra val.

Varför det görs såhär? well det finns något som tyvärr heter consol och en limit med knappar, hade det varit roligare med mer än en spell i varje hexagon eller vad det nu hette.

Jo men samtidigt bätte än bara en spell för varje hexagon tror nog varje har nog en del att erbjuda hur många vettifan, sen kan jag ha helt fel här, du kanske bara har 3-4 spells men det tvivlar jag ytters och då vore det jävligt trist.

Och detta med att "vi ska inte behandla xbox versionen annorlunda problemet är, pc blir per automatic behandlat sämre, för dom har ett x antal knappar på sina kontroller vilket gör att spelen blir "tråkigare"

Han har väl bara 5 "spells" fire, push, protection, trap och manipulation. Skulle kunna vara utan den sista, man använde den inte så mycket.

Han har säkert fler, hur det kommer gå att "morpha" ändra effekten på dom får vi väl se, men spel går frammåt tvivlar det blir lika simplistiskt som i TW 2, utan du kommer kunna "specca" och göra val,sen hur det blir, om det blir att din fire gör en dot bara eller att den stunnar, eller om den gör så du gör en större cone vet man ju inte.

jag beta spelar inte spelet, men det vore ju rätt trist om det bara vart det och massa passiva chance on it eller damage modifiers i trädet ellehur?

Men japp det du skrev ovan, stämmer, men dom kallas väl hexagon;s eller vadfan det nu vart länge sedan ajg spelade witcher

Varje tecknen har ju ett namn glömt bara

Hoppas verkligen att du har fel :c Varför ska dom fucka upp det, dom spells som var i tvåan var bra och nog. Mer är inte alltid bättre.

Igni, yrden, quen, aard, axii och heliotrop kallas dom.

Varför skulle det förstöra att kunna göra RPG val på dina spells? dom ska fortfarande ha samma funktion som innan, inget ändras förutom du kanske väljer du är bättre med någon.

Eller att den gör något litet annat.

Hoppas dom har samma resource system dock på det vi får se oavsett hur dom gör det kmr det bli längtat

Medlem

Melee ser väl helt okej ut. Det verkar som att CD Projekt alltid har fokuserat lite mer på spells dock.

Jag hoppas att man kan lönnmörda folk den här gången. Alltså smyga fram och sätta en redig kniv i någon utan att bli upptäckt.

Medlem

Striderna ser lite hackiga och ryckiga ut, kan ju fortfarande vara underhållande, men resten ser ju helt jävla grymt ut. För första gången i ett spel ser det ut som man verkligen springer runt i en vildmark. Vet inte om det är alla små detaljer eller den tätt beväxta skogen, säkert kombinationen. Oavsett så ser det ut att ha en grym atmosfär. Kan inte vänta att sätta händerna på denna produkt!

Medlem
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av Eschricht:

Spelades detta verkligen på Xbox One så ser det bra mycket snyggare ut än vad jag trodde det skulle göra på konsol.

Är riktigt taggad inför detta!

Du kan ju räkna med att det inte var på en Xbox.

Trollar du eller?

Medlem

Mmm intressant med lite oavbryten gameplay som omväxlning :).

Medlem
Skrivet av Ichabod:

De borde kolla på Dark Souls när det gäller combat. Borde iofs många spel göra.

Du menar rulla och sedan slå? Episkt combatsystem måste jag säga..

Skrivet av Cradle:
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av Eschricht:

Spelades detta verkligen på Xbox One så ser det bra mycket snyggare ut än vad jag trodde det skulle göra på konsol.

Är riktigt taggad inför detta!

Du kan ju räkna med att det inte var på en Xbox.

Trollar du eller?

Vad får dig att tro att han trollar? Det vore inte första gången de påstår att det är på Xbox One men egentligen spelas på en dator som är undangömd i ett skåp eller monter bakom scenen.

Medlem

Jag blev väldigt besviken på vad jag såg. Det känns väldigt mycket som om de satt teknik före stil och därför ser det skitkonstigt ut, som t.e.x ringarna på Geralts rustning, väldigt högupplöst men sticker ut som en blodig tumme.

Och det andra jag reagerade på var floran och faunan runtomkring, den såg hemsk ut, platt, död fan 2005 nivå. Men det är ju högupplöst i alla fall........

Combaten såg stel ut, men det har många redan konstaterat.


// Bacon <3

12
Skriv svar