Far Cry 4 – stridselefanter i gameplay-klipp

Robot
Far Cry 4 – stridselefanter i gameplay-klipp
Medlem
Far Cry 4 – stridselefanter i gameplay-klipp

Jag gillar detta.

Medlem

Precis som Far Cry 3 ser det inte roligt ut alls.

Inaktiv

Och där föll mina förhoppningar från taket Jag ser Far Cry 4 som en patch till Far Cry 3. Musiken gjorde mig för övrigt så otroligt stressad, förvirrad och förbannad! Helt kolugn stämning medan han smög på taken och letade efter vart alla fienderna stod, medan musiken öser på som om det vore värsta jävla strids-scenen. Löjligt!

Ne. Det får nog bli som med Far Cry 3 för min del: endast köpa det när det kostar under 50 SEK.

Medlem

Förstår inte varför det blev mer spel i serien efter Far cry 1. Alla är medelmåttiga eller under medelmåttigt.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Och där föll mina förhoppningar från taket Jag ser Far Cry 4 som en patch till Far Cry 3. Musiken gjorde mig för övrigt så otroligt stressad, förvirrad och förbannad! Helt kolugn stämning medan han smög på taken och letade efter vart alla fienderna stod, medan musiken öser på som om det vore värsta jävla strids-scenen. Löjligt!

Ne. Det får nog bli som med Far Cry 3 för min del: endast köpa det när det kostar under 50 SEK.

Men musiken var nog pålagd i efterhand, eftersom man inte hör några andra ljudeffekter, som explosioner t ex.

Inaktiv
Skrivet av Asgan:
Skrivet av edgren:

Och där föll mina förhoppningar från taket Jag ser Far Cry 4 som en patch till Far Cry 3. Musiken gjorde mig för övrigt så otroligt stressad, förvirrad och förbannad! Helt kolugn stämning medan han smög på taken och letade efter vart alla fienderna stod, medan musiken öser på som om det vore värsta jävla strids-scenen. Löjligt!

Ne. Det får nog bli som med Far Cry 3 för min del: endast köpa det när det kostar under 50 SEK.

Men musiken var nog pålagd i efterhand, eftersom man inte hör några andra ljudeffekter, som explosioner t ex.

Det är fortfarande fel urval av musik Galet alltså!

Medlem

Hellre en fästning på elefant än en fästing på snabeln..?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Kleptoman:

Förstår inte varför det blev mer spel i serien efter Far cry 1. Alla är medelmåttiga eller under medelmåttigt.

Många håller helt enkelt inte med dig.

Medlem

Kändes som en väldigt välvillig elefant som råkade strosa förbi och sen blev en tank Den kunde väl ha haft lite egen vilja iaf eller nån sorts överlevnadsinstinkt när folk började skjuta på den!

/ LordDaimos

Medlem

Nja, ser ut som FC3 med andra texturer. Kan bli bra, kan också bli mediokert.


signatur

Vi offrar allt
Slaktar tusenfalt
Våra liv slits i stycken
Bevittna de sista dödsrycken

Medlem

Let's get every viewer to drop a


signatur

Meep!

Medlem

Ser ju ut som om väldigt mycket är återanvänt från trean. Det skulle vara intressant att se vilka mekaniker som faktiskt är nya och som ska locka folk till att köpa. Jag hoppas i alla fall att det ska kunna gå att spela ett svårare spelläge där det blir mer överlevnadinriktat än arkadskjutare. Tredje spelet har en hel del moddar som ändrar upplevelsen helt.

Medlem

Jag kunde inte vara mindre intresserad. Generiskt skit.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Lika herp som tvåan och trean... 2/10

Men vad är det frågan om! 3:an var ju hur bra som helst


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Music goes apeshit!

Testpilot

Peppad , påminner mycket om 3an och jag diggade 3an som tusan.

Medlem

Far Cry 2 var lätt bäst imo. Slutet var skit ja, men känslan att man var själv i vildmarken med bara sin egna vilja att klara sig var mycket stark. Bättre än både 1 och 3an tillsammans. Jag vet inte det var för mycket "Michael Bay" över de hela

Medlem

Jag skulle hellre se ett spel mer likt FC1 igen, där man har enorma banor som man sen inte återkommer till. FC1 hade också det bästa sniper-skjutandet av alla spel. Hur härligt var det inte att från enooooorma avstånd skjuta sönder en hängbro precis under killen som går där? Resultat Lååååångt fall ner till vattnet. Dessutom så var musiken bra mycket bättre i första spelet.

Medlem

Det som förstörde Far Cry 3 för mig var hur oförstörbar världen var. Placerade ett gäng C4 under ett bord utav trä. Ingenting förstördes. Oljelampan ovanpå, stolarna, bordet, byggnaden bredvid... allt var fullständigt intakt. Bilen som stod bredvid exploderade där emot!

Medlem

Hittade en stridselefant


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

MG 42, bara det gör spelet värt att spela :D. Saknar MG 42 / MG 3 i BF

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Men vad är det frågan om! 3:an var ju hur bra som helst

Indeed! Bra grafik och ljud. Är väl lite frostbite förstörelse man saknar och lite mer dynamisk karta. Ser bra ut det här, han som spelar var sämst dock.

Skrivet av Comstedt:

MG 42, bara det gör spelet värt att spela :D. Saknar MG 42 / MG 3 i BF

Ja eller hur? fps spel med MG42 bjud tack.

Inaktiv

Den där speljätten har spårat ur fullständigt. Dock har dom fina mindre titlar, t.om väldigt bra.

Medlem
Skrivet av azynkron:

Jag kunde inte vara mindre intresserad. Generiskt skit.

Ibland är även det kul. Man kan faktiskt bli sugen på sånt ibland. Just nu känner jag att jag gärna hade haft ett nytt FC att köra. Inget annat som lockar just nu...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

1
Skriv svar