Brütal Legend
Med kärlek till hårdrock, motorer och blod kan du komma långt. Utvecklarna Double Fine, med Tim Schafer i spetsen, ger sig på sina stora förälskelser med ett spel som kombinerar dem till ett enda stort fantasiland med avgasrör, gitarrer och monster i hopp om att du ska bli frälst av hårdrockens makt.
#the-legend-of-zelda-ocarina-of-time
Helt klar ett av årets guldkorn, och jag är inte ens något större fan av heavy metal. Underbar atmosfär och presentation, och gameplay har hittills varit riktigt underhållande. Får se om man ändrar sin uppfattning när man kommer in i slutskedet, men det har jag svårt att tro.
Varvar Uncharted 2 med Brütal, skolan kan ta och slänga sig i bastun.
ANGEL WITCH!
They went shopping, now they're rotten.
Dödstraktor. Sveriges hårdaste radioprogram. Måndagar 20 - 21.
klart värt pengarna ^^ mp delen är ju fan cool, det är utmanade att styra sina trupper efter som man kan inte vara överallt samtidigt,men jag vet ni flesta anser det är bara jobbigt att man flyger runt med sina vingar istället för ha overview map som vanliga rts.
Men det är en del av brutal legend den är speciell på många sätt o mp är jobbig om man inte är van vid konsol spel. Men detta spel ska inte jämföras med vanliga rts som finns på konsol/pc.vilket jag tror ni flesta gör buy the game enjoy it!
Psn name:Demodemo222
Jag köpte Uncharted 2 den 14e och Brütal Legend den 15e. Det är VÄLDIGT sällan man får spela två så bra spel inom en sån kort period
vilken konsol har du brutal legend på?
Unchartred=ps exclusive.... sen e det bara och gissa...
The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.
Jag köpte Uncharted 2 den 14e och Brütal Legend den 15e. Det är VÄLDIGT sällan man får spela två så bra spel inom en sån kort period
vilken konsol har du brutal legend på?
Unchartred=ps exclusive.... sen e det bara och gissa...
Man kan ju fortfarande ha 2 olika konsoler.
Kul spel, dock så gillar jag inte stage battles.
Får du för mycket stryck?
Du måste lära dig att kick ass!By the power of heavy metal!
Nä, men dom är bara tråkiga.
-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-