God of War Collection på rörlig bild
hoppas det inte är sådär det ser ut på PS3'an sen... var ju hur fult som helst!
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
hoppas det inte är sådär det ser ut på PS3'an sen... var ju hur fult som helst!
Ja, för alla vet ju att ps2 hade världens fulaste standard. Är du lite bortskämd med bra grafik och glömt bort att man också kan ha ROLIGT med sina spel?
Dom har remastrat spelet, inte gjort om det från grund och botten för jaw-dropping-goodness.
Save thy self, because nobody else will.
Jag har bara läst om 720p stöd, finns inte ett ord om 1080p.
"fans and newcomers to the franchise will be able to experience the epic journey that is God of War and God of War II on the PlayStation 3 for the first time remastered in full HD resolution on a single Blu-ray Disc."
Full HD brukar betyda 1080p i reklamsammanhang, men det finns ju en chans att det blivit något fel val av ord. Det står inte direkt att det är 1080p någonstans vad jag vet.
http://blog.us.playstation.com/2009/10/first-look-at-the-god-...
Detta paket är som gjort för mig! Bara spelat lite GoW1 men inte rört 2an! Eller om det var tvärtom???
Så detta ska jag köpa! Jag är nog en av dom som får ut mest av detta!
Samma sak här, mäkta bra samling det här, hoppas det är normalt fullpris som erbjuds och inte någon sorts våldtäckt på prislappen, det gillar vi inte!
They went shopping, now they're rotten.
Dödstraktor. Sveriges hårdaste radioprogram. Måndagar 20 - 21.
Samma sak här, mäkta bra samling det här, hoppas det är normalt fullpris som erbjuds och inte någon sorts våldtäckt på prislappen, det gillar vi inte!
Jag har förbokat mitt ex på AxelMusic, 315 kr + 20 kr i frakt. http://www.axelmusic.com/productDetails/711719822929 Så det är väl bara att hoppas de håller samma prisnivå när det väl kommer till Sverige för er som inte vill ha en amerikansk release
Blev grymt imponerad av grafiken och hur allt flöt på bra på PS2. Spelet är redan hur snyggt som helst till PS2 (ett av de snyggaste till konsolen) så jag har svårt att se att PS3 versionen kommer vara så mycket bättre. Äger båda spelen redan men det blir nog ett köp även till PS3 när jag köpt mig en. GoW tillhör ett av de bästa spelen till PS2 och det enda spel som kan komma att mäta sig med det (alltså inom samma genrer) är nog Dantes Inferno för de andra spelen verkar inte vara i närheten.