Stor och äcklig uppdatering till Wildstar

Robot
Stor och äcklig uppdatering till Wildstar
Medlem
Stor och äcklig uppdatering till Wildstar

Blev överraskad hur bra spelet är, början av spelet är inget som får en hurra men kommer man förbi starten så är det otroligt hur bra de har skött sig! Fick guest pass av en kompis och är frälst, det enda som oroar mig är att jag blir beroende!

Medlem

Ska bli intressant att se vad för nya objekt man får tillgång till! Hoppas på några fler funktioner också. Bygger som bara satan på mitt hus för tillfället. (Några som har bilder av sina byggen att dela med sig utav?)

Medlem

Gillar Wildstar starkt men har sån beslutsångest över vilken klass jag skall spela.
Har en 40 Stalker men känner alltid att jag skulle gilla de andra klasserna mer.
Oavsett hur min beslutsångest utspelar sig de kommande dagarna så är jag glad över att de släpper en stor event uppdatering.
Lite tråkigt att de sparar de 1100+ bug fixes till den stora patchen istället för att släppa dem på ett löpande band så att jag kanske kan få göra mina buggade quest & Path uppdrag.

Medlem

dat picture.....ser ut som ett anus.

Medlem
Skrivet av Zero303:

dat picture.....ser ut som ett anus.

Själv tänker jag på Forgotten Ones från WC3 TFT ^^

Medlem
Skrivet av Zero303:

dat picture.....ser ut som ett anus.

Hahaha, i normala fall skulle jag tycka det var en dum kommentar, men nu när du säger det så ser jag vad du menar xD

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Gillar Wildstar starkt men har sån beslutsångest över vilken klass jag skall spela.
Har en 40 Stalker men känner alltid att jag skulle gilla de andra klasserna mer.
Oavsett hur min beslutsångest utspelar sig de kommande dagarna så är jag glad över att de släpper en stor event uppdatering.
Lite tråkigt att de sparar de 1100+ bug fixes till den stora patchen istället för att släppa dem på ett löpande band så att jag kanske kan få göra mina buggade quest & Path uppdrag.

Ja dumma carbine har gjort alla klasserna grymma. Jag håller med om att det är svårt, blev 30 med min stalker men bytte till warrior som nu ligger på 35. Och vi sidan av det levlar jag upp en spellslinger dessutom!

Skribent
Skrivet av Wintermist:
Skrivet av Zero303:

dat picture.....ser ut som ett anus.

Hahaha, i normala fall skulle jag tycka det var en dum kommentar, men nu när du säger det så ser jag vad du menar xD

Ser era anus ut så där borde ni nog uppsöka läkare!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Kanske fel ställe att tigga guestpass på, men skulle gärna vilja testa spelet lite innan ett köp. Någon som kan skicka tro?

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Wintermist:
Skrivet av Zero303:

dat picture.....ser ut som ett anus.

Hahaha, i normala fall skulle jag tycka det var en dum kommentar, men nu när du säger det så ser jag vad du menar xD

Ser era anus ut så där borde ni nog uppsöka läkare!

Nå, nog ser det allt ringmuskelaktigt ut Var inte en sån tråkmåns...

Medlem

Hahaha eyenus kanske

1
Skriv svar