Plants vs. Zombies Garden Warfare till PC – mer än en port

Robot
Plants vs. Zombies Garden Warfare till PC – mer än en port
Inaktiv
Plants vs. Zombies Garden Warfare till PC – mer än en port

Jag känner på mig att detta spel kan bli populärt att lira på LAN träffarna! Kommer bli grymt kul förhoppningsvis.

Medlem

Låter ju riktigt bra, hoppas det är bra optimerat med många grafikinställningar!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Jag känner på mig att detta spel kan bli populärt att lira på LAN träffarna! Kommer bli grymt kul förhoppningsvis.

Finns LAN träffar kvar idag?


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem
Skrivet av Icerock:
Skrivet av showerguy:

Jag känner på mig att detta spel kan bli populärt att lira på LAN träffarna! Kommer bli grymt kul förhoppningsvis.

Finns LAN träffar kvar idag?

Ja...

Inaktiv
Skrivet av Icerock:
Skrivet av showerguy:

Jag känner på mig att detta spel kan bli populärt att lira på LAN träffarna! Kommer bli grymt kul förhoppningsvis.

Finns LAN träffar kvar idag?

Jodå! Det sker då och då. För några år sedan kunde man träffas oftare på helger/ lov. Men nu har man inte lika mycket tid eller ork. Men det händer att vi kör ett LAN då och då! Så jävla kul.

Medlem

En av få utvecklare som verkar förstå att gränssnittet på PC och konsol är och bör vara helt annorlunda då hur du styr spelet är helt annorlunda

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Icerock:
Skrivet av showerguy:

Jag känner på mig att detta spel kan bli populärt att lira på LAN träffarna! Kommer bli grymt kul förhoppningsvis.

Finns LAN träffar kvar idag?

Jodå! Det sker då och då. För några år sedan kunde man träffas oftare på helger/ lov. Men nu har man inte lika mycket tid eller ork. Men det händer att vi kör ett LAN då och då! Så jävla kul.

Där ser man! det är bra det!


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Man får ju hoppas men vi pc spelare har blivit brända så många gånger redan.

Medlem
Skrivet av Icerock:
Skrivet av showerguy:

Jag känner på mig att detta spel kan bli populärt att lira på LAN träffarna! Kommer bli grymt kul förhoppningsvis.

Finns LAN träffar kvar idag?

Snittåldern i våra LAN ligger mellan 30-45 år vi har ett par lan varje år.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hur han presenterar en karta med ett tåg som åker i mitten och att han har hattar som selling point gör att det låter som att dom lånar väldigt friskt från TF2. Det är inget fel med det i sig, jag tycker bara det ser löjligt ut när han står och sträcker på sig och rabblar upp sånt som faktiskt inte ens är i närheten av att vara nytänkande.

TF2-kartan ctf_well är inte direkt ny och den har ett skenande tåg i mitten (precis som han beskriver) så det känns som en jävligt billig grej för honom att stå och stoltsera med Han säger att dom ville ha något nytt, och efter att ha tänkt efter kom dom alltså på att tåg vore nåt som skulle få kartan att sticka ut ur mängden!

om det varit mer än en simpel port så hade ingame grafiken sett ut som titelbilen

Medlem

Hattar!? Valve har uppfunnit den huvudbonaden!

1
Skriv svar