Polygon: "förboka inte Battlefield Hardline"

Inaktiv
Skrivet av Nelfie:
Skrivet av humancentipede:

jag är pacifist, men dom som förhandsbokar spel förtjänar en fet smäll

"Jag är kung på internet, alla som inte tycker som jag är dumma i huvudet"

Vart skrev han att folk som förbokar är dumma i huvudet?

Men hur som helst så är man fan inte smart för den delen.

Medlem

Inget slår BF2, BF3 eller Bad Company serien! Punkt!

Blir det ett nytt spel om Bad Company! Förbokar jag det alla dagar i veckan!!


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

dmn
Medlem

"Förboka INGA spel!" är den korrekta uppmaningen.

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Fan heller att jag förbokar ett spel till. Blivit bränd av Colonial marines, Watch dogs och Brokenfield 4. Never again.

Förbokade du Colonial Marines? =D

Medlem

Varför skulle man förboka några spel öht?? Ni skulle ju aldrig i helsike betala snickaren innan han är helt klar med jobbet, eller hur?? Annars sitter man i TV4 och gråter.......

Medlem
Skrivet av Bawzan:
Skrivet av Eisenhart73:

Fan heller att jag förbokar ett spel till. Blivit bränd av Colonial marines, Watch dogs och Brokenfield 4. Never again.

Förbokade du Colonial Marines? =D

haha ja jag skäms över det! Jag lärde mig en rejäl läxa kan man säga


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Ge inte pengar för nånting som man inte vet vad det är.
Grisen i säcken nån?


signatur

#PCMR

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:
Skrivet av Bawzan:
Skrivet av Eisenhart73:

Fan heller att jag förbokar ett spel till. Blivit bränd av Colonial marines, Watch dogs och Brokenfield 4. Never again.

Förbokade du Colonial Marines? =D

haha ja jag skäms över det! Jag lärde mig en rejäl läxa kan man säga

hehe , ja det förstår jag .
Förbokade själv BF4, trodde att EA/Dice lärt sig en läxa sedan BF3 (som jag också förbokade ), men jag hade fel

Medlem
Skrivet av autograph:
Skrivet av Kebba:

Varför förbokar folk över huvud taget egentligen? Det är ju inte så att du kommer stå där och inte få ett spel förrens två månader efter släpp bara för att du inte förhandsbokade!

Har aldrig förhandsbokat, och kommer aldrig göra det, köper inte grisen i säcken, SÄRSKILT när det kommer till spelbranchen som jag måste säga är ofantligt duktiga på att börja sälja undermåliga produkter

- Jag förbokar för att få extraprylar.
"Limited edition" med extra allt.

Samma här, men jag gör det på ställen där jag inte behöver plocka ut spelet ifall det inte är bra.

Att betala innan spelet är släppt är ganska korkat...

Medlem
Skrivet av bent toe:

Blir inget, sista rövomgången EA gav mig var BF4. Enda spelet jag kommer att köpa i blindo är star wars battlefront, oavsett buggar och problem. Sån hunger efter star wars.

Och du kommer troligen få en lika hård rövomgång från EA/DICE igen. Hur mycket du tror att du kommer tycka om spelet så kommer det suga medioker balle o göra lika ont


signatur

Idono. That's me!

Jag brukar sällan förboka spel såvida vi inte snackar Fallout serien, dock har jag kört BF4 till PS4 typ sen veckan efter release och jag har inte mycke att klaga på, några enstaka buggar kanske. Trist att så många haft så dålig upplevelse :/

Medlem

90% i FZ röstning säger nej till förköp av BF:Hardline.... och efter att ha spelat betan så förstår jag och blir nog första BF som inte köps alls... tyvärr...

Edit: 94%

Medlem

Bara gnäll som gäller här nu förtiden ?

Var glada att det finns dom som gör spel alla spel kan inte falla alla i smaken så enkelt är det.
Sen om "du" inte vill förboka skit i det då. vem bryr sig ?

För mycket negativ jidder är det

Medlem

Förbokar aldrig spel längre, finns ingen mening med det.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av Nelfie:
Skrivet av humancentipede:

jag är pacifist, men dom som förhandsbokar spel förtjänar en fet smäll

"Jag är kung på internet, alla som inte tycker som jag är dumma i huvudet"

Mjo, men de som förbokar förstör inte bara för sig själva utan också för alla andra.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Zentry:

Bara gnäll som gäller här nu förtiden ?

Var glada att det finns dom som gör spel alla spel kan inte falla alla i smaken så enkelt är det.
Sen om "du" inte vill förboka skit i det då. vem bryr sig ?

För mycket negativ jidder är det

Vadå "var glada"? Det är business. Cynisk business dessutom. Du är inte skyldig dem ett enda dugg men däremot är det upp till dem att bevisa varför vi skall lägga våra surt förvärvade och skattade slantar på deras halvfärdiga produkter.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Zentry:

Bara gnäll som gäller här nu förtiden ?

Var glada att det finns dom som gör spel alla spel kan inte falla alla i smaken så enkelt är det.
Sen om "du" inte vill förboka skit i det då. vem bryr sig ?

För mycket negativ jidder är det

Vadå "var glada"? Det är business. Cynisk business dessutom. Du är inte skyldig dem ett enda dugg men däremot är det upp till dem att bevisa varför vi skall lägga våra surt förvärvade och skattade slantar på deras halvfärdiga produkter.

Sant vad du skriver med. men är fortfarande bara en jävligt gnällig attityd här nu för tiden.

dom som förbokar förstör för alla ,och gör så speltillverkarna kan släppa trasigt skit och undermåliga spel för alltid.

Medlem

Till detta kommer att Hardline är fullständigt fantasilöst och du klarar dig bättre med BF4.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av Zentry:

Bara gnäll som gäller här nu förtiden ?

Var glada att det finns dom som gör spel alla spel kan inte falla alla i smaken så enkelt är det.
Sen om "du" inte vill förboka skit i det då. vem bryr sig ?

För mycket negativ jidder är det

Sant alla spel faller inte en i smaken. Men i detta fallet är Battlefield ett spel som försöker tilltala alla. Och vi ser hur väl det går för dom nu i efterhand när BF3 och sedan BF4 har successivt blivit sämre kvalitetsmässigt i jämförelse med sina tidigare spel. Det är ju bara en moshpit med gimmicks, buggar, dålig nätkod och balanserings problem.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av Zentry:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Zentry:

Bara gnäll som gäller här nu förtiden ?

Var glada att det finns dom som gör spel alla spel kan inte falla alla i smaken så enkelt är det.
Sen om "du" inte vill förboka skit i det då. vem bryr sig ?

För mycket negativ jidder är det

Vadå "var glada"? Det är business. Cynisk business dessutom. Du är inte skyldig dem ett enda dugg men däremot är det upp till dem att bevisa varför vi skall lägga våra surt förvärvade och skattade slantar på deras halvfärdiga produkter.

Sant vad du skriver med. men är fortfarande bara en jävligt gnällig attityd här nu för tiden.

Man kan ju undra varför folk blivit "gnälliga"....


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:
Skrivet av Zentry:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Zentry:

Bara gnäll som gäller här nu förtiden ?

Var glada att det finns dom som gör spel alla spel kan inte falla alla i smaken så enkelt är det.
Sen om "du" inte vill förboka skit i det då. vem bryr sig ?

För mycket negativ jidder är det

Vadå "var glada"? Det är business. Cynisk business dessutom. Du är inte skyldig dem ett enda dugg men däremot är det upp till dem att bevisa varför vi skall lägga våra surt förvärvade och skattade slantar på deras halvfärdiga produkter.

Sant vad du skriver med. men är fortfarande bara en jävligt gnällig attityd här nu för tiden.

Man kan ju undra varför folk blivit "gnälliga"....

Ingen rök utan eld.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

12
Skriv svar