Lindsay Lohan stämmer Rockstar

Robot
Lindsay Lohan stämmer Rockstar

Anser att karaktären Lacey Jones är en kopia av henne.

#rockstar


Medlem
Lindsay Lohan stämmer Rockstar

Linday Lohan!

Medlem

Det var en kille som hade ungefär samma kläder som jag brukar ha och dessutom en väg som jag brukar köra på finns representerat, då stämmer jag dom.

Jisses, antingen är hon desperat eller ett klappmongo. Eller båda.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Gud vad hon önskar att hon vore sådär snygg! haha

Medlem

Rätten att känna sig kränkt och kunna stämma någon för det bygger verkligen karaktär ser jag.

Medlem
Medlem

Jag ska stämma alla som ser ut som människor.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

ELF
Medlem

Är hon fortfarande så snygg? Var det inte Lindsey som hade gått ner sig ganska så rejält?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Lindsay vem?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Lindsay Lohan börjar väll ha dåligt med pengar så hon gör så

Medlem

Ett PR-samarbete mellan Lohan och Rockstar månne?

Medlem
Skrivet av ELF:

Är hon fortfarande så snygg? Var det inte Lindsey som hade gått ner sig ganska så rejält?

Nej det är hon inte. Hon ser numera ut som en botoxad 40-åring. Knark och annat har gjort att hon åldrats som fan.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av estling:

ja, det har jag tyckt hela tiden. Har för mig att det var snack om det vid release


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Tänk om kändisar kunde inse när deras tid är förbi.
Nu är det ju USA så man kan ju aldrig veta säkert, men rent spontant så vill jag ju bara säga "Jo tjena, lycka till…"


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

snacka om att hon värkar vara ett riksmongo...
Den där snygga tjejen på bilden värkar jo se ut som vem som helst

Medlem

Hon heter Shelby Welinder.. och hon fick t.o.m betalt.
Så lycka till fröken Lindsay "botox" Lohan.

http://www.dailydot.com/gaming/gtav-grand-theft-auto-girl-bik...


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Tjejen på bilden har väl det mest generiska "snygga blondin" utseendet man kan ha? haha hur i helsike får hon till att hon är lik henne?

Medlem

Jag funderar själv på att stämma skaparna till det senaste splinter Cell.
Sam Fisher ser ut som mig, har samma röst som mig och hans moves är en direkt kopia av mina egna när han slåss och stealthar.
Det är för jävligt att jag inte kan få creds när de uppenbarligen stulit min identitet.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Jag funderar själv på att stämma skaparna till det senaste splinter Cell.
Sam Fisher ser ut som mig, har samma röst som mig och hans moves är en direkt kopia av mina egna när han slåss och stealthar.
Det är för jävligt att jag inte kan få creds när de uppenbarligen stulit min identitet.

En spion som vill få sin identitet röjd?

I smell something Fishy!


signatur

Nämen!

Medlem
Medlem

Det här är värre än kvinnan som stämde The Hobbit för att de använde hennes efternamn, Ekensköld, i den svenska översättningen...

Medlem
Skrivet av Thane:

Det här är värre än kvinnan som stämde The Hobbit för att de använde hennes efternamn, Ekensköld, i den svenska översättningen...

Älskar den! Får mig fortfarande att brista i skratt.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Tjejen håller väl på med droger, inte så konstigt att hon vill ha pengar, i USA stämmer man ju folk till höger och vänster. Hennes hjärna verkar vara som köttfärssås, stackars flicka. Sluta upp med droger, dumma bortskämda kändisar.

Medlem

Åh Gud. Vad patetiska vissa människor är. Inte ett dugg är lik henne där. Hon så pank och desperat. Och nu försöker verka smart. Fallet kommer garanterat läggas ner. För sig det är ju Lindsay Lohan, hon kanske menar att rockstar kopierat hennes klädstil som hon använder dagligt hehe

Medlem

Läste detta på Aftonbladet först, tänkte bara "nej nej NEJ vad i helvete - hur låg IQ måste en människa besitta för att verkligen vara så fruktansvärt idiot så att människor som försöker vara idioter kan inte nå den nivån även om dom anstränger sig"..


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Den där tjejen är ju inte direkt den vassaste kniven i bestickslådan om man säger som så.


signatur
Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av Thane:

Det här är värre än kvinnan som stämde The Hobbit för att de använde hennes efternamn, Ekensköld, i den svenska översättningen...

Älskar den! Får mig fortfarande att brista i skratt.

Skämtar du? Det har inte jag hört nåt om. Alltså dagens människor. Helt underbara )))

Medlem

Tragisk historia det där med Lindsay. Alla droger har förstört hennes hjärnceller.

Men hon kan ju inte förvänta sig få in pengar från att spela in filmer. Så istället försöker hon få in pengar från annat håll.

Lindsay, om du läser detta: Lycka till med stämningen!

Medlem

Är det inte Carmen Electra på bilden? Har jag alltid trott iaf

12
Skriv svar