Besök South Park med Oculus Rift

Robot
Medlem
Besök South Park med Oculus Rift

Haha grymt!

Medlem

Den tar man ner direkt!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag klarar inte hypen! Ge mig min DK2!!!

Medlem

Detta vill man testa!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

pfffff screw Oculus! Gief den där Donkey Kong arkad maskinen.

Medlem
Skrivet av Stilfullast:

Jag klarar inte hypen! Ge mig min DK2!!!

Blev en hel del skadeglädje när Oculus Rift blev bannlyst i Kina pga försök till återförsäljning Detta betyder att man klättrade rejält på kölistan Nu vill jag bara ha min DK2!!!

Medlem

J

Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Stilfullast:

Jag klarar inte hypen! Ge mig min DK2!!!

Blev en hel del skadeglädje när Oculus Rift blev bannlyst i Kina pga försök till återförsäljning Detta betyder att man klättrade rejält på kölistan Nu vill jag bara ha min DK2!!!

Jag försökte hålla mig (jag var till och med de första minuterna när DK2 började säljas) men bröt ihop för 2 veckor sen så det blir nog ingen skillnad för mig med kön. Men man får hoppas att de skickar iväg min i augusti iallafall.

Medlem
Skrivet av Stilfullast:

J

Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Stilfullast:

Jag klarar inte hypen! Ge mig min DK2!!!

Blev en hel del skadeglädje när Oculus Rift blev bannlyst i Kina pga försök till återförsäljning Detta betyder att man klättrade rejält på kölistan Nu vill jag bara ha min DK2!!!

Jag försökte hålla mig (jag var till och med de första minuterna när DK2 började säljas) men bröt ihop för 2 veckor sen så det blir nog ingen skillnad för mig med kön. Men man får hoppas att de skickar iväg min i augusti iallafall.

Har varit lite spekulationer om att nya beställningar (de som skulle ha skickats i augusti) kan komma så sent som i september/oktober. Oculus VR hade förväntat sig skeppa ut mellan 20-30K exemplar nu i juli, men får bara iväg 10000. Så de ligger ganska så skapligt efter. Därför är det positivt för oss som inte la en beställning första dygnet att Kina blivit bannlyst tillsvidare pga att vissa företag i Kina beställde överdrivet många exemplar för att sälja vidare.

Man får väl vänta och se när den kommer, dock är väntan outhärdlig!

1
Skriv svar