Nio anledningar att köpa en PS4 – enligt Sony själva

Medlem

Hata D3 utan anledning? Vanilla var anskrämligt och genomuselt och att gå tillbaka och köpa en expansion för att "nu lovar vi att allt är fixat och den här gången är...".

Mmmm, lika intelligent som att gå tillbaka till en partner som slår en som lovar runt men håller tunnt.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Xnetium:
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Xnetium:
Skrivet av Draug:
Skrivet av Xnetium:

10 Diablo 3 Ros!

http://static.comicvine.com/uploads/original/11115/111150663/...

haha klart de finns men det är populärt att hata D3 utan anledning har själv spelat massa vanilla D3 (pc) men väntat på detta sedan 1.5 år kommer bli så jäkla gött att få slakta i massor helt klart bästa spelet sedan wow vanilla/tbc över alla genrer

men alltså, kör det på PC istället. Konsol-versionerna missar ju alla events och jag vet inte hur det är med patchandet, men det känns väl ändå säkrare att köra det på Battle.net - Blizzards egna - än konsol?

sen jag bara provade på konsoll(ps3) så vill jag inte gå tillbaks till multiklickandet samtidigt som jag tog beslutet att sälja speldatorn och gick över helt till konsoll vid ps4 releasen och inte ångrat mig alls.
Är fortfarande blizz som gör d3 till konsollerna så är inte rädd alls. Och med ros så ska skillnaden i menyer och allt vara minimala så 19e augusti soffläge med diablo i min biogrotta kommer förvarna grannen att viss ljud kan komma ut

Oj, jag förvänta mig mer ett "jag spelar båda! Och konsolversionen med kompisar" svar än det där. Nog älskar jag konsoler men jag skulle aldrig sälja min speldator, där är alltid något där som gör datorn till en bra investering.

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av Xnetium:

10 Diablo 3 Ros!

http://static.comicvine.com/uploads/original/11115/111150663/...

Dina inlägg eller vad menar du?

Medlem
Skrivet av Kane:

Hata D3 utan anledning? Vanilla var anskrämligt och genomuselt och att gå tillbaka och köpa en expansion för att "nu lovar vi att allt är fixat och den här gången är...".

Mmmm, lika intelligent som att gå tillbaka till en partner som slår en som lovar runt men håller tunnt.

Utom AH och avsaknad av arenapvp så var vanilla d3 helt sjukt härligt spel och med ros kom lite mer av de roliga vilket jag ser fram mot.

12
Skriv svar