Vinn datorer och grafikkort i BF4-festivalen Battlefest

Robot
Vinn datorer och grafikkort i BF4-festivalen Battlefest

Månadslång ingame-festival kan fylla dina fickor med prylar och XP.

#dice, #ea, #battlefield-4


Medlem
Vinn datorer och grafikkort i BF4-festivalen Battlefest

"först ut är chansen att kamma hem dubbla XP-poäng, vilket är möjligt om du spelar i helgen, den 12-13 juli"

Så det är inte dubbel-xp som "vanligt" utan man har bara en chans att få dubbel-xp?

Alla får DXP.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

ELF
Medlem

Grattis till vinnarna av datorerna.

Lika bra att gratta i förväg då man ändå har noll chans.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:

Grattis till vinnarna av datorerna.

Lika bra att gratta i förväg då man ändå har noll chans.

Bitter much?

Medlem
Skrivet av ItisI:
Skrivet av ELF:

Grattis till vinnarna av datorerna.

Lika bra att gratta i förväg då man ändå har noll chans.

Bitter much?

Hur fan fick du det inlägget till att vara bittert? Det lät mer som ett konstaterande och ett vänligt gratulerande.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Skrivet av Roy Batty:
Skrivet av ItisI:
Skrivet av ELF:

Grattis till vinnarna av datorerna.

Lika bra att gratta i förväg då man ändå har noll chans.

Bitter much?

Hur fan fick du det inlägget till att vara bittert? Det lät mer som ett konstaterande och ett vänligt gratulerande.

Roy Batty?

Jag har letat efter dig,

mvh
Deckard


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Roy Batty:
Skrivet av ItisI:
Skrivet av ELF:

Grattis till vinnarna av datorerna.

Lika bra att gratta i förväg då man ändå har noll chans.

Bitter much?

Hur fan fick du det inlägget till att vara bittert? Det lät mer som ett konstaterande och ett vänligt gratulerande.

Roy Batty?

Jag har letat efter dig,

mvh
Deckard

Du kan ta ditt Voight-Kampff test och köra upp det där Orions bälte inte skiner.. Jag är en människa.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av Roy Batty:
Skrivet av ItisI:
Skrivet av ELF:

Grattis till vinnarna av datorerna.

Lika bra att gratta i förväg då man ändå har noll chans.

Bitter much?

Hur fan fick du det inlägget till att vara bittert? Det lät mer som ett konstaterande och ett vänligt gratulerande.

Ja jag kanske tolkade lite för mycket i hans text, men hur fan får du hans inlägget till ett konstaterande? Det var ju bara ett faktuellt uttalande om framtiden! Och vadå vänligt? Jag kan då inte läsa något om någon "vänlig gratulation", läser vi ö.h.t samma inlägg? Vilken planet kommer du från? Var är jag?

Skrivet av Roy Batty:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Roy Batty:
Skrivet av ItisI:
Skrivet av ELF:

Grattis till vinnarna av datorerna.

Lika bra att gratta i förväg då man ändå har noll chans.

Bitter much?

Hur fan fick du det inlägget till att vara bittert? Det lät mer som ett konstaterande och ett vänligt gratulerande.

Roy Batty?

Jag har letat efter dig,

mvh
Deckard

Du kan ta ditt Voight-Kampff test och köra upp det där Orions bälte inte skiner.. Jag är en människa.

Det säger alla, glöm inte att jag är er på spåren. En kväll hinner jag ifatt er ...

Världens bästa film, världens bästa soundtrack


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av ItisI:
Skrivet av Roy Batty:
Skrivet av ItisI:
Skrivet av ELF:

Grattis till vinnarna av datorerna.

Lika bra att gratta i förväg då man ändå har noll chans.

Bitter much?

Hur fan fick du det inlägget till att vara bittert? Det lät mer som ett konstaterande och ett vänligt gratulerande.

Ja jag kanske tolkade lite för mycket i hans text, men hur fan får du hans inlägget till ett konstaterande? Det var ju bara ett faktuellt uttalande om framtiden! Och vadå vänligt? Jag kan då inte läsa något om någon "vänlig gratulation", läser vi ö.h.t samma inlägg? Vilken planet kommer du från? Var är jag?

En gratulation är per definition vänlig såvida du inte blandar in sarkasm i det hela och jag hittar i alla fall inga antydningar till sarkasm i personens inlägg. Gör du?

Jag befinner mig på jorden och jag utgår ifrån att även du gör det - såvida du inte svängde fel någonstans?


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

ELF
Medlem

Haha. Sicken kontrovers det blev kring mitt inlägg.
Ni har båda rätt. Det är ett konstaterande med en gnutta surhet men med en vänlig gratulation. Vill inte lägga så mycket tid på BF4 som krävs för att ha någon som helst chans.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Det är bra att EA försöker köra lite skadekontroll på BF4 efter fiaskot med releasen (och tiden fram tills CTE). Jag hoppas att företaget har lärt sig av det som hände, men det är nog en lågoddsare


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Någon som spelar bf4 och har kört de senaste expansionerna? Värt ett köp och spela?

1
Skriv svar