Trailer för filmen om Angry Video Game Nerd

Robot
Medlem
Trailer för filmen om Angry Video Game Nerd

Trist att den inte kommer på svenska biografer

Medlem

Youtube har bara funnits i 9år?

Medlem

han var väl på gametrailers från början?

Medlem
Skrivet av Luftman:

Trist att den inte kommer på svenska biografer

Don't quote me on this, men jag är ganska säker på att han sagt att han är intresserad av att visa den i resten av världen också, men att han inte har möjlighet att fixa det själv, och att man kan kontakta honom om man är intresserad att ordna det.
Så har någon här kontakter och kan ordna en bio-visning?

Medlem

AVGN ledde till Screw Attack som jag fick upp ögonen för tack vare gamla Gametrailers. Håller med om att det är tråkigt att den här filmen inte kommer på svenska biografer. Ser ut att vara en film i min smak=).

Medlem

Den stora frågan är: Varför har han flingor i kylen?

Medlem

Men herregud ...

Medlem

MY EYES!!!


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Jag ska maila folkets biograf i Luleå och se om dom kan fixa hit filmen.

Medlem
Skrivet av Krejsy:
Skrivet av Luftman:

Trist att den inte kommer på svenska biografer

Don't quote me on this, men jag är ganska säker på att han sagt att han är intresserad av att visa den i resten av världen också, men att han inte har möjlighet att fixa det själv, och att man kan kontakta honom om man är intresserad att ordna det.
Så har någon här kontakter och kan ordna en bio-visning?

Mm precis, han sa det. Hade varit nice om man kunde fixa något, typ fragzone borde kunna göra det


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av nils45:

Youtube har bara funnits i 9år?

Det står fel i artikeln.
Han gjorde sitt första klipp för 10 årsen (2004) men visade det bara för vänner och bekanta.
Först 2006 laddade han upp klipp på youtube och fortsatte därefter att göra fler då det snabbt blev populärt.
Han sammarbetade också ett tag med gametrailers/screwattack (från 2007 tror jag) där han laddade upp videos på deras hemsidor istället för youtube. Dock så har han laddat upp klippen i efterhand, samt de nya kommer upp på youtube också (sammarbetet kanske är avslutat?).

Skribent
Skrivet av Celix:
Skrivet av nils45:

Youtube har bara funnits i 9år?

Det står fel i artikeln.
Han gjorde sitt första klipp för 10 årsen (2004) men visade det bara för vänner och bekanta.
Först 2006 laddade han upp klipp på youtube och fortsatte därefter att göra fler då det snabbt blev populärt.
Han sammarbetade också ett tag med gametrailers/screwattack (från 2007 tror jag) där han laddade upp videos på deras hemsidor istället för youtube. Dock så har han laddat upp klippen i efterhand, samt de nya kommer upp på youtube också (sammarbetet kanske är avslutat?).

Tack, korrigerar.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Comkilla:

han var väl på gametrailers från början?

Youtube först, sen blev han en del av Gametrailers/Screwattack. Han har också alltid haft saker på sin egen hemsida också, Cinemassacre.

1
Skriv svar