C&C 4 - se en crawlers livscykel
Schysst och intressant rulle, Aram Granger är ju stenhård!
They went shopping, now they're rotten.
Dödstraktor. Sveriges hårdaste radioprogram. Måndagar 20 - 21.
Gå tillbaka till det äldre vinnande konceptet! Gärna i 2D också.
äh nya cnc spel är mest skräp tycker jag
gamla goa westwood visste åtminstonde hur man gjorde spel med känsla och spelglädje i.
Gamla C&C från westwood. Det var tider det. Riktigt mysigt också.
På senare år har det ju mesta dels bara blivit flopp.
Iofs var tiberian sun rätt kul. Men, saknades lite saker ändå.
Får väl hoppas att det blir nåt.
allt gick utför efter tiberian sun, eller rättare sagt allt gick utför när westwood lades ner
Jäkligt synd är det, då CnC varit en stor favorit spel serie
Lol när den sprängs bara försvinner den och ersätts med en eld explosion.
Precis, den där "final death animation" såg lite fattig ut. Man kan ju hoppas de filar lite till på den så att det ser ut mer som en riktig explosion snarare än en ettöressmällare.
Näe, tacka vet jag Supreme Commander. När en commander förstörs där så märker man det (hint: hela kartan blir bländvit och efter det så reser sig ett fint svampmoln från platsen där commandern förstördes.) Och explosionerna när X-units förstörs går inte av för hackor dem heller.
I min mening så har Sup Com allt som CnC saknar + lite till. Därmed inte sagt att jag tycker CnC är dåligt (jag gillar dem spelen också), men jag ser mycket mer fram emot Sup Com 2 än CnC 4.
:D, håller med om att dune 2 var ett riktigt bra spel. För övrigt verkar c&c4 blir hejdlöst dåligt (som många säger). Men man köper det väl eftersom man äger de tidigare (generals äger man EJ, inte c&c och bara skräp)
"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886