The Last of Us går att låsa till 30 fps på PS4

Medlem
Skrivet av Molotov:

Det är altid så mycket struntprat i sånna här trådar om 30 eller 60 FPS
Det går inte att jämföra med pc.
Jag spelar mycket på pc men det finns vissa typer av spel jag spelar på konsol och jag vet inte men jag gissar att majoriteten av dom är i 30FPS och det går hur bra som helst.
Sällan man stör sig på att nått är segt

Bra för dig, själv tycker jag att 30fps är outhärdligt segt.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem
Skrivet av fisk:
Skrivet av Molotov:

Det är altid så mycket struntprat i sånna här trådar om 30 eller 60 FPS
Det går inte att jämföra med pc.
Jag spelar mycket på pc men det finns vissa typer av spel jag spelar på konsol och jag vet inte men jag gissar att majoriteten av dom är i 30FPS och det går hur bra som helst.
Sällan man stör sig på att nått är segt

Bra för dig, själv tycker jag att 30fps är outhärdligt segt.

har du ens testat?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av fisk:
Skrivet av Molotov:

Det är altid så mycket struntprat i sånna här trådar om 30 eller 60 FPS
Det går inte att jämföra med pc.
Jag spelar mycket på pc men det finns vissa typer av spel jag spelar på konsol och jag vet inte men jag gissar att majoriteten av dom är i 30FPS och det går hur bra som helst.
Sällan man stör sig på att nått är segt

Bra för dig, själv tycker jag att 30fps är outhärdligt segt.

har du ens testat?

Många gånger.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

phi
Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Luciphear:

Jag klarar nog ping-pongandet såvida det inte är extremt. Blivit van vid det från PC till största del sålänge det inte dippar under 30fps.

Du måste haft en väldigt dålig PC. he he he

tro du majoriteten av pc master race (mest ungdomar 15-20år som bor hemma hos papas o mamma eventuellt studenter) sitter med de senaste?...kostra lite och ligga på topp..

Ge mig gärna en källa på den där demografin. Något säger mig att du har helt fel.

Jag tror att han syftar på att de som ständigt känner behovet av att posta "glorious pc gaming master race"-bilder på forum och spy galla över konsoller förmodligen tillhör en yngre generation som mest troligen sitter hemma på pojkrummet med sin PC som de har tjatat sig till av sina curlingföräldrar.

De som vuxit upp finner knappast något nöje i det utan har till och med förståelse för konsolspelare, trots att de själva föredrar att spela på PC.

Medlem

Det känns ju helt sjukt att sidor måste skriva nyheter om vilken upplösning och framerate spel på konsoll har nu för tiden. Det är ju inte speciellt imponerande om det är 1080p på 60 FPS, då det känns mer som en självklarhet


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Vart hittar man menyn där man kan låsa till 30 då?

123
Skriv svar