Dragon Age filmat

Robot
Medlem
Dragon Age filmat

Ruskigt bra trailer


signatur

Bara gör det.

Medlem

Damn..! Ha- begär till max...

Medlem

Väldigt snygg video. Tänk om ändå striderna var så actionfyllda å dynamiska!

Men, förutom att den var galet snygg måste jag säga att den var också minst lika smörig. Slut fighten i videon var framför allt en besvikelse. En drake som landar utan nån anledning och sedan bara står där och vrålar som en idiot och till slut dödas av lite glitter? Blä.

Medlem

23 oktober?

5 november släpps Dragon Age.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Inaktiv

Hype +100p! Var inte fascinerad av alla trailers med dialogerna men detta var riktigt nice.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Bara jag som tycker karaktärerna var vämjeliga + overkliga och ALLA monstren var tokmesiga?

(Eller mao en amerikansk b- action? ).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av matte89:

Hype +100p! Var inte fascinerad av alla trailers med dialogerna men detta var riktigt nice.

Håller med till fullo!

Medlem

Grym trailer.

Som Burkmoppen säger: "tänk om ändå striderna var så actionfyllda och dynamiska".

Han tog orden från min mun XD.

Medlem

EXTREMT COOL FILM. Jag tycker det är synd att inte nått företag tar på sig jobbet att slänga ihop en långfilm i detta format, menar, denna var grym, blizzards intro filmer är fruktansvärt grymma också. Det vore bara så fränt.

Synd att en sån här trailer inte säger så mycket, men jag är bra taggad inför spelet, bioware är ju duktiga så


signatur

Spelburk: Rampage Formula, 8GB Dominator PC8500, Q5500@3.8GHz, GTX295, 5TB HDD, 22" Samsung, Xonar D2X. [Lian Li A71B]

Medlem

Snygg trailer,, men två frågor;
varför färdas äventyrare alltid i sin rustning i fantasyspel? (Läser man på lite om riddare och medeltiden så var det först vid stora slag eller turneringar, samt dueller som riddare valde att sätta på sig sina tunga och otympliga rustningar, visst, en bra rustning är gjort efter deras kropp så de kan till och med göra kullerbytter i dem men att färdas med dem på genom ett snölandskap vore högst otroligt).
Och vad är det för tattare till drake? Sämsta drake jag någonsin sett

Ser fram emot att få spela det här spelet nu hur some helst

Skrivet av ForrestFox:

Snygg trailer,, men två frågor;
varför färdas äventyrare alltid i sin rustning i fantasyspel? (Läser man på lite om riddare och medeltiden så var det först vid stora slag eller turneringar, samt dueller som riddare valde att sätta på sig sina tunga och otympliga rustningar, visst, en bra rustning är gjort efter deras kropp så de kan till och med göra kullerbytter i dem men att färdas med dem på genom ett snölandskap vore högst otroligt).
Och vad är det för tattare till drake? Sämsta drake jag någonsin sett

Ser fram emot att få spela det här spelet nu hur some helst

Du vet tydligen inte mycket. Det är skillnad på en torner spelande lord och en stridande soldat.:|


signatur
Medlem

Nu blev jag sugen på det här spelet! Jag får ta och kolla in det lite närmare

Medlem

Gåshudsmaskin. Deras CGI är hur grym som helst, men tyvärr så ser spelet i sig skittråkigt ut. Synd.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av ForrestFox:

Snygg trailer,, men två frågor;
varför färdas äventyrare alltid i sin rustning i fantasyspel? (Läser man på lite om riddare och medeltiden så var det först vid stora slag eller turneringar, samt dueller som riddare valde att sätta på sig sina tunga och otympliga rustningar, visst, en bra rustning är gjort efter deras kropp så de kan till och med göra kullerbytter i dem men att färdas med dem på genom ett snölandskap vore högst otroligt).
Och vad är det för tattare till drake? Sämsta drake jag någonsin sett

Ser fram emot att få spela det här spelet nu hur some helst

Du vet tydligen inte mycket. Det är skillnad på en torner spelande lord och en stridande soldat.:|

Samt att medeltidens riddare inte fick slåss mot monster och drakar på en daily basis...

Hur som helst så var den här trailern många gånger bättre än in-game tramset vi fick stå ut med för ett tag sen, fast en helt dialogbaserad förrenderad trailer hade fan inte suttit helt fel!


signatur
Medlem
Skrivet av snurrah:

EXTREMT COOL FILM. Jag tycker det är synd att inte nått företag tar på sig jobbet att slänga ihop en långfilm i detta format, menar, denna var grym, blizzards intro filmer är fruktansvärt grymma också. Det vore bara så fränt.

Synd att en sån här trailer inte säger så mycket, men jag är bra taggad inför spelet, bioware är ju duktiga så

Tänkte precis samma sak, skulle vara fränt med en lite längre film!

Medlem

Med tanke på den löjliga bristen av grymma fantasy-filmer så hade jag också verkligen sett fram emot en långfilm eller två av Bioware och/eller Blizzard

Medlem

Den här trailern var grym, men draken dog kanske lite lätt..
Men denna video är då bättre än dom senaste som man har fått se, blir hur som helst att köpa det här

Medlem

wow... Jämfört med deras tidigare filmer är denna den bästa jag sett hitills. Dock kan man inte dra någon slutsats om hur bra detta spel kommer bli. Dialogen är lika ostig som innan. Effekterna såg bra ut. Trodde inte att de skulle få draken att duka under efter så kort tid. Drakar i andra spel är mycke starkare.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Tror inte vi ska lägga så mycket vikt vid att draken dog så lätt, vem vet, hela "partyt" var kanske level 250 med speciella drakdödarförmågor (jag vet om att det inte är så troligt men min poäng är att man nog inte ska tolka så mycket av han/hon dog så fort).


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Ja visst detta såg ju häftigt ut. Men tycker gameplayet ser rätt segt ut och jag gillar inte alls MassEffectmotorn heller. Tyckte MassEffect till PC var vämjeligt, stod inte ut mer än i två timmar. Och då försökte jag verkligen.

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Tror inte vi ska lägga så mycket vikt vid att draken dog så lätt, vem vet, hela "partyt" var kanske level 250 med speciella drakdödarförmågor (jag vet om att det inte är så troligt men min poäng är att man nog inte ska tolka så mycket av han/hon dog så fort).

Samt att det inte är så jävla fräckt med en trailer där alla hjältarna får svininfluense-smisk på 5 sekunder

Men ah, kommer ihåg drakarna i Baldur´s Gate II, det var fina tider det, man fick buffa i några minuter och sen hoppas att man hinner slå ner fanskapet innan Haste och diverse sköldar slutar verka...


signatur
Medlem

Kan bara instämma. Najs trailer. Jag är fortfarande skeptisk vad gäller spelet dock. Även om jag har det förbokat hehe. Jag hoppas jag blir positivt överraskad.


signatur
Medlem

Rugggit töfft

Medlem
Skrivet av Slashneed:

Men ah, kommer ihåg drakarna i Baldur´s Gate II, det var fina tider det, man fick buffa i några minuter och sen hoppas att man hinner slå ner fanskapet innan Haste och diverse sköldar slutar verka...

Ah, vilka minnen man har från BGII! En spelupplevelse utan dess like. "Go for the eyes Boo, go for the eyes!" "Squeek!"

Medlem

Okej, dom är hjältar... Men att dom slaktar allting som om dom vore myror är lite.... Sen när draken kommer så tror man att dom ska få stryk, men nej då. Det visade sig vara en snigel istället för en myra.

Detta blev bara fjantigt. Men förmodligen så kommer spelet vara djävulskt svårt.

Men jag lär ändå inte ha tid med det här spelet för någonting kommer den 11 Nov eller 24.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Rikdigt snyggt! Visst är det Claudia Blacks röst förresten?


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

ro
Medlem

Haha, whina på att det är kallt när hon lallar runt halvnäck med en tunn mantel på sig

Dialogen var ju cheesy så det står härliga till, men spelet blir säkert bra.

Mm, BGII.. Det var bättre förr.

Medlem

detta ger ordet "kötta" en ny innebörd!!!!!

Medlem
Skrivet av Jaglavak:
Skrivet av Slashneed:

Men ah, kommer ihåg drakarna i Baldur´s Gate II, det var fina tider det, man fick buffa i några minuter och sen hoppas att man hinner slå ner fanskapet innan Haste och diverse sköldar slutar verka...

Ah, vilka minnen man har från BGII! En spelupplevelse utan dess like. "Go for the eyes Boo, go for the eyes!" "Squeek!"

Haha, ja det var ett underbart spel, och om drakarna blir lika hårda som de var där så kommer de allt att erbjuda en utmaning även i DA:O. Visst var det så att Minsc hade gömt Boo på... "ett mörkt ställe"... i början av spelet? Klockrent!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

123
Skriv svar