FZ Summer Challenge 2014 – sista skälvande dagarna

Robot
FZ Summer Challenge 2014 – sista skälvande dagarna

Juli blir snart augusti och sommarutmaningen går in på sina fyra sista dagar.


Medlem
FZ Summer Challenge 2014 – sista skälvande dagarna

Hinner nog inte med mer än ett spel i år. Rpg är helt fel typ av spel om man ska köra på sommaren.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Jag håller på och kör genom "Dead Space"-spelen, försöker göra kaos på den berömda backkatalogen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ska försöka klara av 5 spel till men det blir nog på håret. Vart så sugen på att spela UT 2004 igen efter att ha sett Epic visa upp en tidig bana att jag glömde av att det spelet kräver pengar för att kunna fortsätta samt att datorn hela tiden utmanar en med jämna mellanrum och det kostar pengar att säga nej. Var tydligen länge sedan jag spelade det här spelet för det hade jag helt glömt av=).

Sherlock Holmes spelet tvivlar jag på att jag kommer hinna klara av, har varit fast i det ett bra tag nu och vet inte riktigt vad jag kan ha missat.

Tror dock att jag kommer hinna köra klart F.E.A.R. Extraction Point, Black Mesa (om jag inte får ett utbrott och slänger ut datorn=)), Splinter Cell: Pandora Tomorrow borde jag också hinna köra klart.

Inte många dagar kvar nu men jag kommer dra i en högre växel för att köra klart så många spel det bara går=).

Redaktör
Ponny

Jag har nog fyra-fem att redovisa, plus kaaanske kan klara Super Mario RPG (japp, till SNES).


signatur

En Bamseponny av folket

Herr rygg

Jag har tyvärr inte levererat som jag lovat:( Jobbat mer nattpass än beräknat så jag får ladda om till nästa sommar!


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Moderator | Testpilot
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Jag har nog fyra-fem att redovisa, plus kaaanske kan klara Super Mario RPG (japp, till SNES).

Vilket spel skulle det annars vara? Finns bara ett spel som heter så.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Redaktör
Ponny
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Jag har nog fyra-fem att redovisa, plus kaaanske kan klara Super Mario RPG (japp, till SNES).

Vilket spel skulle det annars vara? Finns bara ett spel som heter så.

Good point. De andra är ju bara Paper Marios och Mario & Luigis. Förbannat fina är de i alla fall!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Blir tyvärr ingent spel från mig i år. Jag har haft fullt upp med MP-spel...

Medlem

Jag har redovisat några titlar i tråden. Jag har ett par påbörjade också men kommer nog tyvärr inte hinna klara några fler. Men jag tror jag bidragit med 4st.

Medlem

0, det är sommar

Medlem

Klarat av Tomb Raider (2013) under sommaren, tror nog inte det är några andra spel än så. Har Baldur's Gate 2 igång men lär inte bli klar med det på ett bra tag...

FM-guru
F.d. Sisyr

Blir i princip 0 spelande för min del i den här värmen, så inget bidra härifrån i alla fall.

Medlem

Jag kommer hinna bli klar med ett till.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Klarade brothers för andra gången igår. Ikväll sätter jag mig med Silent Hill Homecoming. Förra veckan klarade jag Wolfenstein och Shovelknight

Gen
Medlem

Synd att inte alla läste igenom reglerna och postade screenshots :/ Hade nog varit fler avklarade då.

1
Skriv svar