Striderna i nya Dragon Age – Bioware vill göra alla nöjda

Medlem
Skrivet av Salami:
Skrivet av Thane:
Skrivet av Salami:

Vilken flopp.

Inte försäljningen som kommer vara flera miljoner, utan som spel är det en flopp.

Kommer få 8-9 av 10 på alla stora sidor men 3-4 av 10 av stora massan av spelarna.

Funderade nästan på att köpa det, men din kunskap om spelet räddade mig i sista sekunden. Tack! (ironi)

HAha nej men är ingen slump att spel som vet vilken spelarbas dom vänder sig till konstant är älskade och hyllade och även hyllade på troll sidor som Metacritic.
(Divinity tex)

Men vill gillar man generic AAA spel så go ahead.

Så Divinity suger? Luktar COD-p12 över dig

Medlem

Är det ingen mer än jag som reagerade på den "fattiga" grafiken. Är det detta man får och halvtaskigt gameplay blir det inget köp.

Medlem
Skrivet av Salami:
Skrivet av Thane:
Skrivet av Salami:

Vilken flopp.

Inte försäljningen som kommer vara flera miljoner, utan som spel är det en flopp.

Kommer få 8-9 av 10 på alla stora sidor men 3-4 av 10 av stora massan av spelarna.

Funderade nästan på att köpa det, men din kunskap om spelet räddade mig i sista sekunden. Tack! (ironi)

HAha nej men är ingen slump att spel som vet vilken spelarbas dom vänder sig till konstant är älskade och hyllade och även hyllade på troll sidor som Metacritic.
(Divinity tex)

Men vill gillar man generic AAA spel så go ahead.

Lyckas du hitta något bättre, säg till... Du kommer inte lyckas.

Simma lugnt!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

k3m
Medlem
Skrivet av Castor.T:
Skrivet av WaXsMoKe:

Vad jag har sett än så länge verkar striderna sakna "tyngd", vevar med 2-handsyxa som det vore en pinne, skjuter pilar och magiska projectiler non stop. Dragon age origins hade betydligt mer tyngd i sin combat.

Känns onekligen så, tyvärr.
Är lite för "overpowered" på allt, som om det är några jävla superhjältar som slåss.

Mhm, det är så jäkla tråkigt. Amerikaner vet tydligen inte att mindre är mer. Men se på Amerika, landet där allt är så jävla överdrivet. Stekarna, vapnen, deras kroppar o.s.v. Sicka tomtar alltså.

12
Skriv svar