Assassin's Creed: Rogue exklusivt för äldre konsoler

Skrivet av ubn87:
Skrivet av Chomag:

Tror man kan tacka sony och ms återigen för att det blir ett konsolexklusivt spel. Hur många miljoner AC har man inte sålt till pc genom åren undrar man? Många sköna stålar som försvinner där tack vare den vidrigt äckliga girigheten och kortsiktigheten hos dagens styrelser.

De som gnäller högst låter oftast mest och pc master racers gnäller jävligt mycket. Ac till pc säljer skit.
Hahha, ac säljer tom bättre på PS Vita, säger en hel del. Förvånad att de inte tog det här sunda beslutet för längesen. http://www.vgchartz.com/gamedb/?name=Creed

skiten säljer ju bara i några 100 tusen ex till pc ..nu förstår man varför dom gör så usla portningar, även om det är oförlåtligt och på gränsen till scam.

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av baggso:
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av walter_iego:

Det är mycket märkligt. Tänk alla som redan har sålt sina gamla konsoler?

Synd.

Förövrigt jävligt synd som inte släpper till PC. Verkar som jag kommer missa spela detta spel helt.

Du menar DLC

Han menar spel.

Är det sant?!?!?

Medlem

Jag ser inga problem med det här.
har ett moddat 360, så jag kan ändå få se slutet på den "trilogin"

Men till dom som inte har någon konsoll, och är bara pure-blood pc gamer, .... fixa lite idominsalva, butthurt incoming.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det är mycket märkligt. Tänk alla som redan har sålt sina gamla konsoler?

Som gamer tycker jag det är korkat att sälja en konsoll eller liknande, för du kommer troligen drabbas utav nostalgi-känslor.
Och sen får du inte så mycket för ett 360, ps3.

Klantigt


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Loxus:

Snacka om att skjuta sig själv i foten. Pengakåta idioter. (Inte för att jag spelat nåt Assassin's Creed sen Brotherhood...)

Skjuta sig själva i foten? De kommer ju fortfarande att sälja massa exemplar av spelet. Så nej, jag tror inte att de "skjuter sig i foten" alls.

Medlem
Skrivet av Dmitrovskaya:
Skrivet av Loxus:

Snacka om att skjuta sig själv i foten. Pengakåta idioter. (Inte för att jag spelat nåt Assassin's Creed sen Brotherhood...)

Skjuta sig själva i foten? De kommer ju fortfarande att sälja massa exemplar av spelet. Så nej, jag tror inte att de "skjuter sig i foten" alls.

Precis. Black flag till wiiU måste ha varit en ren förlustaffär.

12
Skriv svar