Raka puckar i gameplay-trailer för NHL 15

Robot
Raka puckar i gameplay-trailer för NHL 15
Medlem
Raka puckar i gameplay-trailer för NHL 15

Spelet ser bra ut men återstår o se om EASHL är kvar på PS4.. Om inte så blir det inget köp för min del iaf!

Medlem
Skrivet av Holmann:

Spelet ser bra ut men återstår o se om EASHL är kvar på PS4.. Om inte så blir det inget köp för min del iaf!

Har svårt att se att EA skulle utesluta deras populäraste del i spelet, men man vet ju aldrig, skulle det inte finnas med så avbokar jag spelet.

Medlem

Synd att det inte kommer till pc...!

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Synd att det inte kommer till pc...!

Fast då hade det nog blivit en hel del liv kring att visa inte kunde spela spelet pga dom inte har en handkontroll.


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av Angust:
Skrivet av Lolflakes:

Synd att det inte kommer till pc...!

Fast då hade det nog blivit en hel del liv kring att visa inte kunde spela spelet pga dom inte har en handkontroll.

Men dessa får köra classic mode isåfall. Det är många som kör Fifa 14 på pc, skulle gissa på att de flesta använder handkontroll till det.

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Synd att det inte kommer till pc...!

NHL 09 var det senaste som dök upp på PC så förvånad kan man ju inte bli.

Medlem
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av Lolflakes:

Synd att det inte kommer till pc...!

NHL 09 var det senaste som dök upp på PC så förvånad kan man ju inte bli.

Och det hålls fortfarande vid liv med mods. Spelet blir brutalt instabilt dock, har ju provat själv.

Medlem

Har varit supertaggad men fick lite meh-känsla. Kanske för att det känna som vissa sekvenser utanför gamplay kändes återanvända.

Medlem
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av Angust:
Skrivet av Lolflakes:

Synd att det inte kommer till pc...!

Fast då hade det nog blivit en hel del liv kring att visa inte kunde spela spelet pga dom inte har en handkontroll.

Men dessa får köra classic mode isåfall. Det är många som kör Fifa 14 på pc, skulle gissa på att de flesta använder handkontroll till det.

rätt stor skillnad i hur du kontrollerar spelaren i FIFA mot NHL. vist kan man använda classic mode men man förlorar ju en rätt stor del utav spelet pga det. tack vare att man styr klubban med ena analoga styrspaken. som någon annan nämnde senaste NHL till pc kom ut 2009 så att det skulle komma detta året kom nog inte som en så stor förvåning. men vist e det tråkigt att inte alla kan spela det.


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av Angust:
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av Angust:
Skrivet av Lolflakes:

Synd att det inte kommer till pc...!

Fast då hade det nog blivit en hel del liv kring att visa inte kunde spela spelet pga dom inte har en handkontroll.

Men dessa får köra classic mode isåfall. Det är många som kör Fifa 14 på pc, skulle gissa på att de flesta använder handkontroll till det.

rätt stor skillnad i hur du kontrollerar spelaren i FIFA mot NHL. vist kan man använda classic mode men man förlorar ju en rätt stor del utav spelet pga det. tack vare att man styr klubban med ena analoga styrspaken. som någon annan nämnde senaste NHL till pc kom ut 2009 så att det skulle komma detta året kom nog inte som en så stor förvåning. men vist e det tråkigt att inte alla kan spela det.

Finns det någon som inte äger en dosa till PC nuförtiden? Och har man en PS4/Xbone/PS3/360 så kan plugga in sin konsols handkontroll i datorn.....


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Något release datum spikat ännu? Många säger den 9:e eller 11:e September.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Något release datum spikat ännu? Många säger den 9:e eller 11:e September.

Den 11:e i EU och 9:e i Staterna har jag fått som info iaf

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:
Skrivet av Angust:
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av Angust:
Skrivet av Lolflakes:

Synd att det inte kommer till pc...!

Fast då hade det nog blivit en hel del liv kring att visa inte kunde spela spelet pga dom inte har en handkontroll.

Men dessa får köra classic mode isåfall. Det är många som kör Fifa 14 på pc, skulle gissa på att de flesta använder handkontroll till det.

rätt stor skillnad i hur du kontrollerar spelaren i FIFA mot NHL. vist kan man använda classic mode men man förlorar ju en rätt stor del utav spelet pga det. tack vare att man styr klubban med ena analoga styrspaken. som någon annan nämnde senaste NHL till pc kom ut 2009 så att det skulle komma detta året kom nog inte som en så stor förvåning. men vist e det tråkigt att inte alla kan spela det.

Finns det någon som inte äger en dosa till PC nuförtiden? Och har man en PS4/Xbone/PS3/360 så kan plugga in sin konsols handkontroll i datorn.....

finns säkert en hel del, bara för att man själv har en betyder inte att resterande världen har. fast om man har en konsol kan man ju lika väl köpa det där.


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av Angust:
Skrivet av Lolflakes:

Synd att det inte kommer till pc...!

Fast då hade det nog blivit en hel del liv kring att visa inte kunde spela spelet pga dom inte har en handkontroll.

Men dessa får köra classic mode isåfall. Det är många som kör Fifa 14 på pc, skulle gissa på att de flesta använder handkontroll till det.

ingen PC är komplett utan en redig dosa, PS eller box, det ska finnas minst 1 av dom ^^

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Något release datum spikat ännu? Många säger den 9:e eller 11:e September.

Det är release i Nordamerika 9:e September och i Europa den 11:e September.

Skrivet av Holmann:

Spelet ser bra ut men återstår o se om EASHL är kvar på PS4.. Om inte så blir det inget köp för min del iaf!

Varför skulle de ta bort EASHL? Det är ju bara ett falskt rykte som någon startat. Finns ingen anledning till att EASHL skulle vara uteslutet denna generation.

Medlem

Ska bli skoj o uppdatera sig.
En rätt orelaterad fråga bara... Låten som hörs i slutet... Vad heter den?

Medlem

har ni lånat in aftonbladets rubriksättare?

Medlem

Är det bara jag, eller pucken ser väldigt liten ut jämnfört med spelarna/klubborna?

Jag gillar hur Corey Crawfords mage wigglar i början heh
Whatcha gonna do with that big fat belly.. wiggle wiggle

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Synd att det inte kommer till pc...!

det är en del i EA sports strategi, "eftersom att det inte finns någon efterfrågan för sportsimulationer på pc."

(http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=11355)

Medlem

Det här ser ut att bli bättre och bättre. Jag har faktiskt lagt in en förbokning på xbox one konsolen nu och detta spel. I 360 kommer inte alls spelet se ut så här med vajande tröjor och krockfysiken... Xbox one kommer snart men 3800 kr fattigare och jag spelar inte ens fifa eller forza 5 som följer med konsolen..

Medlem

Också blev det inget EASHL för Nhl 15 på ps4:an eller xbone..

blir inget köp för mig iaf.

Medlem
Skrivet av GeneralOddball:

Varför skulle de ta bort EASHL? Det är ju bara ett falskt rykte som någon startat. Finns ingen anledning till att EASHL skulle vara uteslutet denna generation.

Jaså det säger du? Det falska ryktet visade sig stämma.

Inget EASHL i NHL 15

Medlem

Inget EASHL för "next-gen" iaf

Medlem

Demo till Xbox One & PS4 finns att ladda ner nu.

http://www.easports.com/nhl/news/2014/nhl-15-demo

1
Skriv svar