Primal fear

Primal fear

Hej dagbok och besökare i dag är det ingen rolig läsning men någon stans måste jag få ner mina tankar.

Jag trodde att i dag var dagen för mitt sista andetag trots min nyfunna kärlek och stora lycka. Jag trodde verkligen att jag skickade det sista messet någonsin till Miss B det löd. Jag älskar dig vad som än händer.

jag låg på mage och slöspelade lite Civ 5 när hjärtat som en blixt från klar himmel började rusa i 200 jag han tänka tanken hjärtinfarkt innan mitt kalla logiska undersköterska sinne tog över och började analysera vad som hände, Ingen smärta ingen defysa syntom, jag ställde mig upp och drasade i backen med en smäll. jag han tänkte inte nu jag vill inte sluta så här. jag kom i väg till grannen som bad mig ringa 112. vilket jag gjorde efter ha letat efter mobilen desperat medans hjärtat slog som en hammare i bröstet.

112 frågade så klart dom klassiska frågorna och jag visste att detta lär gå som ett prio 2 larm.till slut fick jag tag i vännen som kom över och vaktade över mig. jag lyckades till och med ta mig ner från övervåningen och bad min vän känna över hjärtat det slog som en stånghammare.
Efter ett tag kom ambulansförarna som tog puls och allt det där och det såg bra ut tydligen efter jag suttit och vilat.
det kollades ekg och rubbet men inga onormala saker syndes och dom kunde inte ge en förklaring.

nu sitter jag här trots att inget var fel kommer jag inte ifrån den oro och rädsla som bygger upp inom mig.
i morgon är det jag som ringer hjärtkliniken för full utvärdering och jag tackar att min tid inte var kommen.
jag vägrar sluta livet efter ha byggt upp det och valt att leva jag har karma kvar att samla

#blogg


signatur

New life, New hope

Inaktiv
Primal fear

Usch vad obehagligt.

Medlem

Det var inte bara nervryckningar i hjärttrakten då, och att du pga detta kan ha fått panikångest? Med tanke på att du varken hade ont eller ambulanspersonalen kunde se något. Otäckt vilket som. Hoppas att det inte var något allvarligt.

nja syntomen för panikångest känner jag igen.
nått fel var det och skakade troligen av aderalin påslaget


signatur

New life, New hope

Inaktiv

En kompis brukar få något liknande att hjärtat helt plötsligt börjar slå superfort ett tag, ibland längre. Tror det kallas hjärtrus men är ej säker.

1
Skriv svar