Får The Witcher 3 lägre upplösning till konsolerna?

Medlem
Skrivet av Kureno:
Skrivet av ivanhoe68:

Spel som kör 30fps skulle jag aldrig i helvete köpa, då köper jag till PC istället. Men tyvärr är man ju tvungen att ha en PS4 då många spel inte släpps till PC..... Infamous Second son, det spelade jag 5 minuter då 30fps var för mig olidligt! Däremot var The Last Of US riktigt bra! 60FPS

Slå av fps cap?

Slå av fps cap? På second son?
The last of us kör ju 60fps, jag kör inte med 30fps cap där.....


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Haha vilken jävla aftonbladet rubrik.. Mr. Obvious..

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:
Skrivet av Kureno:
Skrivet av ivanhoe68:

Spel som kör 30fps skulle jag aldrig i helvete köpa, då köper jag till PC istället. Men tyvärr är man ju tvungen att ha en PS4 då många spel inte släpps till PC..... Infamous Second son, det spelade jag 5 minuter då 30fps var för mig olidligt! Däremot var The Last Of US riktigt bra! 60FPS

Slå av fps cap?

Slå av fps cap? På second son?
The last of us kör ju 60fps, jag kör inte med 30fps cap där.....

Second son kör bara i 30fps om du själv har senaste uppdateringen och sätter på fps cap.

Medlem
Skrivet av Kureno:
Skrivet av ivanhoe68:
Skrivet av Kureno:
Skrivet av ivanhoe68:

Spel som kör 30fps skulle jag aldrig i helvete köpa, då köper jag till PC istället. Men tyvärr är man ju tvungen att ha en PS4 då många spel inte släpps till PC..... Infamous Second son, det spelade jag 5 minuter då 30fps var för mig olidligt! Däremot var The Last Of US riktigt bra! 60FPS

Slå av fps cap?

Slå av fps cap? På second son?
The last of us kör ju 60fps, jag kör inte med 30fps cap där.....

Second son kör bara i 30fps om du själv har senaste uppdateringen och sätter på fps cap.

Det hade du faktiskt helt rätt i, var tvungen att installera om det för att kolla, och det var ju faktiskt skillnad. Hade inte en aning om att man kunde växla mellan 30fps och obegränsad. Tack för tipset!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

123
Skriv svar