Separat Xbox One-Kinect kommer till Sverige

Robot
Separat Xbox One-Kinect kommer till Sverige
Medlem
Separat Xbox One-Kinect kommer till Sverige

Haha. Hahaha! HA HA HA!

No.


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

1395 kr, rätt schysst asså 4 kenta av 5.

Medlem
Medlem

Frågan är, om man nu köper den utan kinect. Kommer Xbox One vara ca 1400 kr billigare då?

Medlem
Skrivet av Winzi:

Frågan är, om man nu köper den utan kinect. Kommer Xbox One vara ca 1400 kr billigare då?

Nej. Du får den billigare OM du köper den tillsammans med Xbox One.

Medlem

Den kan ju kosta i princip vad som helst. För inge ville väl ha den?

Inaktiv

Då lär man få tillgång till svenska på Xbone nästa vecka då.

Undra hur många svenskar som fortsätter köra engelskt och amerikanskt val som hemland i fortsättningen.

Medlem

Game har one för 2 lök.

Medlem
Skrivet av Ricomaniac:

Game har one för 2 lök.

Om du lämnar in din Xbox 360 med 3 st spel..

Medlem
Skrivet av Lognoreng:
Skrivet av Ricomaniac:

Game har one för 2 lök.

Om du lämnar in din Xbox 360 med 3 st spel..

Komplett med kartong? Om inte så vore det en intressant idé.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Lognoreng:
Skrivet av Ricomaniac:

Game har one för 2 lök.

Om du lämnar in din Xbox 360 med 3 st spel..

Komplett med kartong? Om inte så vore det en intressant idé.

Hos gamestop brukar det räcka med det att konsollen fungerar och har sladdar/kontroller så att man kan spela på den.

Medlem

Har ju goa spel till 360 och one klarar inte av de spelen. Aå synd

Medlem

Om man man tvekar på om man ska köpa en X1 med eller utan Kinect så borde man lägga 30 min på lite research, man inser då snabbt att den lilla summa den kostar extra är värt betydligt mer än 500:- .

Kinect till 360:n var i mina ögon ett helt onödigt tillbehör, den fungerade rätt dåligt och det enda som den användes till var några halvtaskiga spel. Tror man att den nya är en liknande produkt förstår jag att man inte är intresserad av den.

Kinecten till X1 är en helt annan sak och ger ett mervärde som man inte kan vara utan när man vant sig. Skulle Microsoft knacka på dörren och säga att jag var tvungen att betala 1500:- för att få behålla den eftersom det råkade sätta priset för lågt vid lansering skulle jag säga. " Ett ögonblick, jag hämtar plånboken direkt"

Inaktiv
Skrivet av Ricomaniac:

Har ju goa spel till 360 och one klarar inte av de spelen. Aå synd

Har ju varit så ett bra tag med dom flesta konsolerna och formaten. Så inget nytt direkt. Jag kan ju inte köra mina VHS filmer på DVD-spelaren. Buu!

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Ricomaniac:

Har ju goa spel till 360 och one klarar inte av de spelen. Aå synd

Har ju varit så ett bra tag med dom flesta konsolerna och formaten. Så inget nytt direkt. Jag kan ju inte köra mina VHS filmer på DVD-spelaren. Buu!

Det finns kombo.

Inaktiv
Skrivet av DAoG:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Ricomaniac:

Har ju goa spel till 360 och one klarar inte av de spelen. Aå synd

Har ju varit så ett bra tag med dom flesta konsolerna och formaten. Så inget nytt direkt. Jag kan ju inte köra mina VHS filmer på DVD-spelaren. Buu!

Det finns kombo.

Sony har ju den perfekta lösningen, köp ps3 köp sen spel till den, köp sen ps4 och köp sen igen samma ps3 spel digitalt eller hyr dom några timmar jättebilligt

Medlem
Skrivet av Neobox:

Om man man tvekar på om man ska köpa en X1 med eller utan Kinect så borde man lägga 30 min på lite research, man inser då snabbt att den lilla summa den kostar extra är värt betydligt mer än 500:- .
Kinect till 360:n var i mina ögon ett helt onödigt tillbehör, den fungerade rätt dåligt och det enda som den användes till var några halvtaskiga spel. Tror man att den nya är en liknande produkt förstår jag att man inte är intresserad av den.

Kinecten till X1 är en helt annan sak och ger ett mervärde som man inte kan vara utan när man vant sig. Skulle Microsoft knacka på dörren och säga att jag var tvungen att betala 1500:- för att få behålla den eftersom det råkade sätta priset för lågt vid lansering skulle jag säga. " Ett ögonblick, jag hämtar plånboken direkt"

Du måste låsa datorn när du inte är på plats, det är någon som skriver korkade kommentarer i ditt namn...

Medlem
Skrivet av Mela Lis:
Skrivet av DAoG:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Ricomaniac:

Har ju goa spel till 360 och one klarar inte av de spelen. Aå synd

Har ju varit så ett bra tag med dom flesta konsolerna och formaten. Så inget nytt direkt. Jag kan ju inte köra mina VHS filmer på DVD-spelaren. Buu!

Det finns kombo.

Sony har ju den perfekta lösningen, köp ps3 köp sen spel till den, köp sen ps4 och köp sen igen samma ps3 spel digitalt eller hyr dom några timmar jättebilligt

Som att köpa the last of us igen... Ok spel ändå, men en remake 1½ år efter release som ser istort sett likadant ut :/

Medlem

Jag kommer få min med Kinect. Har barn och är nyfiken på de nya funktionerna.

Medlem

Förstår inte varför man INTE skulle vela ha kinect till sin xbox. Det är så sjukt jävla smidigt när man väl lärt sig röstkommandon osv. Tror dom flesta som kommenterar aldrig riktigt har testat kinect 2.0 eller så har dom inte riktigt förstått hur den fungerer.

Avstängd
Skrivet av Mela Lis:

Sony har ju den perfekta lösningen, köp ps3 köp sen spel till den, köp sen ps4 och köp sen igen samma ps3 spel digitalt eller hyr dom några timmar jättebilligt

Ja du menar lite som MS.
Köp den första xboxen och köp spel till den. Köp sen xbox 360 och köp samma spel igen. Köp därefter xbox one och köp samma spel en tredje gång

Skrivet av DAoG:

Som att köpa the last of us igen... Ok spel ändå, men en remake 1½ år efter release som ser istort sett likadant ut :/

Som att köpa state of decay igen.... Skit spel ändå, men en remake 1½ år efter release som ser istort sett lika skit ut :/


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:
Skrivet av Mela Lis:

Sony har ju den perfekta lösningen, köp ps3 köp sen spel till den, köp sen ps4 och köp sen igen samma ps3 spel digitalt eller hyr dom några timmar jättebilligt

Ja du menar lite som MS.
Köp den första xboxen och köp spel till den. Köp sen xbox 360 och köp samma spel igen. Köp därefter xbox one och köp samma spel en tredje gång

Skrivet av DAoG:

Som att köpa the last of us igen... Ok spel ändå, men en remake 1½ år efter release som ser istort sett likadant ut :/

Som att köpa state of decay igen.... Skit spel ändå, men en remake 1½ år efter release som ser istort sett lika skit ut :/

Du missar det finstilta här: Du slipper köpa då det är helt valfritt.

Medlem

Hade jag gått i köptankar och är intresserad av FIFA 15 & Forza 5 hade jag försökt lägga vantarna på detta paketet.

Siba 4479:-

Inaktiv
Skrivet av DrAg00nEn:
Skrivet av Mela Lis:

Sony har ju den perfekta lösningen, köp ps3 köp sen spel till den, köp sen ps4 och köp sen igen samma ps3 spel digitalt eller hyr dom några timmar jättebilligt

Ja du menar lite som MS.
Köp den första xboxen och köp spel till den. Köp sen xbox 360 och köp samma spel igen. Köp därefter xbox one och köp samma spel en tredje gång

Skrivet av DAoG:

Som att köpa the last of us igen... Ok spel ändå, men en remake 1½ år efter release som ser istort sett likadant ut :/

Som att köpa state of decay igen.... Skit spel ändå, men en remake 1½ år efter release som ser istort sett lika skit ut :/

Lite snålt är det all av både MS och Sony att släppa samma spel igen på ny konsol,
det är ju en sak om det är en som inte haft ps3 eller xbox 360 förut som då förmodligen köper såna spel på dom nya konsollerna,
vi andra som redan köpt spelen på ps3 och xbox 360 borde kunna få ladda ner spelen gratis på dom nya konsollerna.

Inaktiv

Undrar hur många separata kinects de kommer sälja?

Smart av dem att slopa kinectkravet. Nu har i alla fall jag gått från att aldrig kunna tänka mig köpa en xb1 till "möjligheten finns".

Skrivet av Spit:

Hade jag gått i köptankar och är intresserad av FIFA 15 & Forza 5 hade jag försökt lägga vantarna på detta paketet.

http://www.siba.se/Archive/SE/6/SEC6412_ORG.jpg

Siba 4479:-

Det där är ett bra paket... helt klart bra deal.

Medlem

Från och med nu är väl Xbox One-menyn på svenska? Och i sann MS-anda är det påtvingat. Dvs du kan INTE välja engelska igen. Det påverkade tydligen utbudet på market till det sämre. Bra jobbat.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem
Skrivet av floke:

Från och med nu är väl Xbox One-menyn på svenska? Och i sann MS-anda är det påtvingat. Dvs du kan INTE välja engelska igen. Det påverkade tydligen utbudet på market till det sämre. Bra jobbat.

Nej

Medlem
Skrivet av eatem:

Undrar hur många separata kinects de kommer sälja?

Smart av dem att slopa kinectkravet. Nu har i alla fall jag gått från att aldrig kunna tänka mig köpa en xb1 till "möjligheten finns".

Skrivet av Spit:

Hade jag gått i köptankar och är intresserad av FIFA 15 & Forza 5 hade jag försökt lägga vantarna på detta paketet.

http://www.siba.se/Archive/SE/6/SEC6412_ORG.jpg

Siba 4479:-

Det där är ett bra paket... helt klart bra deal.

Jag antar att g25 fortfarande inte är kompatibelt med xbox, så därmed är det inget alternativ för min del.

Medlem
Skrivet av Spit:

Hade jag gått i köptankar och är intresserad av FIFA 15 & Forza 5 hade jag försökt lägga vantarna på detta paketet.

http://www.siba.se/Archive/SE/6/SEC6412_ORG.jpg

Siba 4479:-

Det kommer med posten på fredag om allt går väl. Hoppas Siba får ut sina saker till release, jag har inte handlat där för.

12
Skriv svar