Pewdiepie stänger av kommentarerna

Medlem

Smart, youtubekommentarer håller som tumregel inte särskilt hög kvalitet, kan bara föreställa mg hur det såg ut för hans videos då han är en av de största youtubekanalerna.

Ozo
Medlem

Tror att Youtube behöver se över sitt kommentars system. Skippa dedär med likes och att den kommentaren med flest likes hamnar på toppen..

Medlem

Jag tycker att det är bra att han har stängt av kommentarerna.
På detta sätt skickar han en klar signal till Youtube och Google om att de måste göra något åt det.
Att det är den mest prenumererade kanalen på Youtube som gör detta skadar ju inte heller med tanke på alla de nyhetsinslag som har tagit upp detta, inklusive den här artikeln.

Jag tror att han kommer att slå på kommentarerna igen men inte förrän de har blivit "fixade".

Medlem
Skrivet av zanexlol:

Varför endast fokusera på det negativa när han har så många "bro's" där ute som stöttar och ställer upp för honom?

Min 11årige lillebror är en av dessa. Han har sett varenda video, kan varenda "catchphrase" och kör pewdie's vidriga bebisröst.
Låt folk som honom åtminstone bibehålla illusionen av att du finns där, och att du lyssnar.

Personligen så är jag 26 och ogillar pewdiepie, ganska hårt. Jag kan förstå the attraction pewdiepie har, hur folk skulle uppskatta honom rolig.
Han bringar glädje till så många iom det han sysslar med, så låt snubben köra sitt.

Att vilja/försöka förstöra något som gynnar majoriteten/en stor grupp människor (utan att någon kommer till skada etc) är något att ta vara på.
Hatar du det, så vill jag göra dig illa.

Väldigt fint skrivit faktiskt. Jag kan inte göra annat än att hålla med fullt ut.

Medlem

OK, då vet jag.

Medlem

Och kommentatorerna stänger av Kjellberg!

Inaktiv

Lös problemet med fotbollshuliganer genom att avskaffa läktare!


signatur

Panta burkar är klimatsmart men vi har inget system för det, vi tar en i taget, går det för fort då säger maskinen stop!

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Chomag:

Provocera? Jag anser att allt han producerar är provocerande dåligt.

Ingen tvingar dig titta.

Brilljant, varför har inte pewdiepie själv tagit detta förslag till hjärtat istället för stänga av kommentarerna? Ingen tvingar honom att scrolla ner och titta heller.

123
Skriv svar