Diskussion: vad spelar du mest på mobilen?
sista alt. <5 timmar känns ovidkommande när de ovanstående alternativen finns. Ändra till >5
sista alt. <5 timmar känns ovidkommande när de ovanstående alternativen finns. Ändra till >5
Det står ju 5< (fler än fem timmar)?
Kan ha fel, men även pilens riktning har betydelse.
http://sv.wikipedia.org/wiki/St%C3%B6rre_%C3%A4n-tecken
I programmeringssammanhang där jag är van att se tecknet är det rätt viktigt att pilen pekar åt rätt håll. Här kanske det är mer petigt om de flesta fattar ändå.
sista alt. &lt;5 timmar känns ovidkommande när de ovanstående alternativen finns. Ändra till &gt;5
Det står "5 mindre än", mer korrekt hade nog varit att skriva "> 5 timmar", alltså "större än 5 timmar". Men men, småsak!
Tillbaka på spåert så spenderas en del tid med ett spel som heter "Think". Tillfredsställande, klurigt och förbannat frustrerande på samma gång!
Spelade inte särskilt mycket på telefonen tills dess att jag skaffade en bluetothkontroll som man kan lira lite allt möjligt med, bland annat emulatorspel.
Kan varmt rekommendera den här lilla godingen, http://www.coolstuff.se/Gametel
Cut the Rope 2 just nu mer eller mindre. Oerhört roande spel!
spelade mycket förut då man inte hade tillgång till en PC och då spelade jag hayday vilket var rätt så underhållande fram tills att de "förstörde" spelet genom att ge spelarna mer saker att göra än vad det fanns tid till. förut var det ett avslappnat spel, men nu är det ett 24/7 spel.
så jag spelar inget numera, mer än om det har kommit något nytt som jag vill testa.
sista alt. &lt;5 timmar känns ovidkommande när de ovanstående alternativen finns. Ändra till &gt;5
Nej, det står "5 mindre än timmar"
OnT: Mest Boom Beach, Wordfeud och Quizkampen.
Har faktiskt hittat en del android spel jag fastnat för, särskilt dom i caps.
Aquaria
Another World
Carmageddon
Can Knockdown 3
CrazyTaxi
Organ Trail
Rymdkapsel
Stealth Bastard
STAR COMMAND
Where's my water?
Solar 2
PIXEL DUNGEON