Sony: Microsoft har mer pengar än Gud

Medlem
Skrivet av robba94:

jag spottar på alla microsoft snubbar.Sony är bättr.dom vet hur man gör konsoler.Microsoft äcklar mig

okeej... *backar försiktigt ut ur forumet*


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av Jack Tretton:

Jag älskar deras pengar.


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Inaktiv
Skrivet av robba94:

jag spottar på alla microsoft snubbar.Sony är bättr.dom vet hur man gör konsoler.Microsoft äcklar mig

Är du redmacs brorsa eller något? Attityden och argumentationstekniken ser väldigt lik ut, om än något opolerad...

Celtic: MS kan du ju ändå inte kalla för ärliga, nog för att de till ytan verkar bete sig bättre än vad Sony gör men under ytan är de lika fula.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Inaktiv

jo sant, microsoft har för mycket pengar, de köper upp spel...


signatur

Älskar tv-spel!

Medlem
Skrivet av Vapor17:

jo sant, microsoft har för mycket pengar, de köper upp spel...

Se till att välja den konsollen som har mast cash då.

Medlem

Då borde väl alla ha mer pengar än gud. Korkat uttal.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Som jag skrev i nyheten... som nyhetsskribent har jag saknat såna här uttalande från högt uppsatt branschfolk på sistone. De gör mitt jobb så ofantligt mycket roligare.

I övrigt väljer jag inte sida åt något håll. Det finns chefer, utvecklare och så vidare från varje konsolläger (och pc) som kommit med grymt skumma uttalanden då och då. Personligen tycker jag mest att det är underhållande.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

I övrigt väljer jag inte sida åt något håll..

Lögner. Som skribent är du bara tvungen att säga att du är opartisk annars är dina recensioner värda noll. Alla vi som vet något och bryr oss alls om videospel väljer någon sida.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av Lootskin:
Skrivet av Sebastian Lind:

I övrigt väljer jag inte sida åt något håll..

Lögner. Som skribent är du bara tvungen att säga att du är opartisk annars är dina recensioner värda noll. Alla vi som vet något och bryr oss alls om videospel väljer någon sida.

Det stämmer nog säkert på dig och dina kompisar. men ICKE på Sebbe Lind!

Inaktiv
Skrivet av Lootskin:
Skrivet av Sebastian Lind:

I övrigt väljer jag inte sida åt något håll..

Lögner. Som skribent är du bara tvungen att säga att du är opartisk annars är dina recensioner värda noll. Alla vi som vet något och bryr oss alls om videospel väljer någon sida.

Riktiga gamers är plattformsoberoende. Vi spelar de spel vi tycker om, oavsett om systemet är bra eller dåligt.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Roligt uttalande? Check. Korkat uttalande? Vem bryr sig...

Medlem

Alltså vad menar han med att VÅGA chansa?
De tar Nintendos fungerande motioncontroller som säljer som smör och gör en kopia.... Kanske har chansat så mkt att pengarna är slut redan och i ett desperat sista försök gör ett vinnande concept? (som ändå kommer gå i graven tillsammans med nathal)

Skrivet av Lootskin:
Skrivet av Sebastian Lind:

I övrigt väljer jag inte sida åt något håll..

Lögner. Som skribent är du bara tvungen att säga att du är opartisk annars är dina recensioner värda noll. Alla vi som vet något och bryr oss alls om videospel väljer någon sida.

Eh, självklart gillar jag olika spelserier, genres och liknande olika mycket. Det är fullt naturligt och en ren smaksak. Vad jag däremot INTE har några särskilda preferenser för är olika konsolmärken och liknande. Det var så jag menade.

Ett bra spel är ett bra spel, som någon vis man en gång sade!

Dessutom handlade ju nyheten ifråga om småknasiga uttalanden från högt uppsatt branschfolk... och där tycker jag verkligen att chefer/utvecklare från alla håll och kanter kommer med precis lika galna och underhållande påståenden titt som tätt.

Medlem

har gud dollar eller yen?

Medlem

I finanskrisens tecken har Gud frågat Microsoft om ett lån på ett par miljarder så han har råd att fortsätta utföra under och vara Gud..?

123
Skriv svar