Spelar du GTA V på pc, PS eller Xbox?

Robot
Spelar du GTA V på pc, PS eller Xbox?

Åker du till Los Santos i november, i januari eller har du redan fått nog av stan?

#grand-theft-auto-v


Medlem
Spelar du GTA V på pc, PS eller Xbox?

Det är klart jag väntar på PC-versionen. Jag har inga planer på att köpa varken One eller PS4 bara för att PC får vänta lite längre.

Medlem

Helst pc-versionen. För det borde väl inte vara några problem att bara koppla in en xbox dosa om så är fallet?

Sen får man väl hoppas att pc-versionen blir väloptimerad.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Köper nog PC versionen när den kommer på rea. Redan kört spelet så vill nog inte betala fullpris igen.
Och så väntar jag på mods så man kan skruva upp grafiken så spelet blir snuskigt snyggt som GTA IV.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

PC såklart, vilken fråga...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

"Vilken plattform spelar du GTA V på i vinter?"

PC versionen var ju försenad till nästa år?

Medlem
Skrivet av BoZo:

"Vilken plattform spelar du GTA V på i vinter?"

PC versionen var ju försenad till nästa år?

Januari, vilket fortfarande klassas som vinter enligt de flesta.

Inaktiv

Spelar endast på min dator!

Medlem

Verkar som om Rockstar gått miste om 50% av spelarna genom att inte tidigare lansera det till PC, smart drag av dom.

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av BoZo:

"Vilken plattform spelar du GTA V på i vinter?"

PC versionen var ju försenad till nästa år?

Januari, vilket fortfarande klassas som vinter enligt de flesta.

November är väl dock inte en vintermånad, utan en höstmånad?

Medlem

Redan spelat det på 360 och det var kul...

Men inte SÅ kul att Rockstar får pengar av mig två gånger för samma produkt.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Vann spelet via jobbet till PS3 förra året... har spelat kanske max 30min... Spelet verkar sjukt roligt men jag står inte ut med så låg upplösning, grafik och framerate i samma Väntar in PC versionen.

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Bennii:
Skrivet av BoZo:

"Vilken plattform spelar du GTA V på i vinter?"

PC versionen var ju försenad till nästa år?

Januari, vilket fortfarande klassas som vinter enligt de flesta.

November är väl dock inte en vintermånad, utan en höstmånad?

Tror tekniskt sett att de tre vintermånaderna är december, januari och februari. Dock bor vi ju i ett land där snö från november och ända in i maj inte tillhör ovanligheten.

jag spelar pc-verisionen, om inte alla skriker konsollport .. då kan dom behålla skiten

Medlem

Voted.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av purjo:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Bennii:
Skrivet av BoZo:

"Vilken plattform spelar du GTA V på i vinter?"

PC versionen var ju försenad till nästa år?

Januari, vilket fortfarande klassas som vinter enligt de flesta.

November är väl dock inte en vintermånad, utan en höstmånad?

Tror tekniskt sett att de tre vintermånaderna är december, januari och februari. Dock bor vi ju i ett land där snö från november och ända in i maj inte tillhör ovanligheten.

Sant

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Bennii:
Skrivet av BoZo:

"Vilken plattform spelar du GTA V på i vinter?"

PC versionen var ju försenad till nästa år?

Januari, vilket fortfarande klassas som vinter enligt de flesta.

November är väl dock inte en vintermånad, utan en höstmånad?

Nu ska vi dra den här diskussionen till sin yttersta spets:
Kalendarisk vinter är från december till februari.

Meteorologisk vinter är när dygnsmedeltemperaturen är under noll grader 5 dygn i följd. Så meteorologisk vinter kan inträffa i september om du bor långt norrut och det är ett kallt år.

Medlem

vågat släppa vid januari när i febuari kommer witcher och dying light.

Medlem

Kommer inte spela det alls.

Inaktiv

Nar man ser sant har reportage da undrar man om det ar nyhetstorka, men det ar det ju inte, varfor skriver ni inget om typ ps4'ans problem, att den spottar ut spelskivan av nan underlig anledning,
manga andra sidor diskuterar detta, men inte ni, det ar ju ett problem som behover diskuteras, nan kanske vet nat satt att fixa det sjalv.
Jag har inte haft det felet men min grannes ps4 spottar ibland ut spelskivan.

Eller skriva nat om det fusk som finns i Destiny dar folk har oandligt med ammo och kan skjuta i ilfart utan att behova ladda om, ar sant inget av varde att skriva om ?

Medlem
Skrivet av FuzioN:

vågat släppa vid januari när i febuari kommer witcher och dying light.

Båda Witcher kommer inte i närheten av GTA V och gissar på att Witcher 3 inte heller kommer nå fram till samma nivå.
Glöm inte heller att en majoritet av spelarna kommer redan ha kört färdigt GTA V på PS3/360/PS4/X1 innan Witcher 3 släpps vilket inte kommer skapa några större problem.
Och tittar man på försäljningen av Witcher 2 så hade den aldrig sålt sina miljoner utan 360 versionen som dragplåster året efter.

Dying Light finns det inte som säger att spelet ens kommer vara ett toppspel. Kommer i optimistiska fall att bli ett bra spel men inte bättre än det. Kanske går i samma fotspår som Dead Island och Dead Rising men kommer inte bli något man talar högt om 2 år efter release.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Skrivet av KarateKurt:

Nar man ser sant har reportage da undrar man om det ar nyhetstorka, men det ar det ju inte, varfor skriver ni inget om typ ps4'ans problem, att den spottar ut spelskivan av nan underlig anledning,
manga andra sidor diskuterar detta, men inte ni, det ar ju ett problem som behover diskuteras, nan kanske vet nat satt att fixa det sjalv.
Jag har inte haft det felet men min grannes ps4 spottar ibland ut spelskivan.

Eller skriva nat om det fusk som finns i Destiny dar folk har oandligt med ammo och kan skjuta i ilfart utan att behova ladda om, ar sant inget av varde att skriva om ?

När din PS4:a spottar ut skivan. Ska du släcka ned din PS4:a. Vänta 30 sekunder, och dra sedan ut sladden. Vänta sedan 3 minuter och sätt på strömmen till konsolen sen. Problemet borde vara löst. Om det fortfarande händer, kan det vara något mer allvarligt fel i ditt exemplar, då måste den in till lagning tyvärr.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag väger mellan PC och PS4. DRM-skyddet och portningen till PC-versionen av Grand Theft Auto IV har gjort mig lite smått skeptisk, så jag tror faktiskt att jag kommer vänta någon vecka eller två efter release tills jag bestämmer mig.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av KarateKurt:

Nar man ser sant har reportage da undrar man om det ar nyhetstorka, men det ar det ju inte, varfor skriver ni inget om typ ps4'ans problem, att den spottar ut spelskivan av nan underlig anledning,
manga andra sidor diskuterar detta, men inte ni, det ar ju ett problem som behover diskuteras, nan kanske vet nat satt att fixa det sjalv.
Jag har inte haft det felet men min grannes ps4 spottar ibland ut spelskivan.

Eller skriva nat om det fusk som finns i Destiny dar folk har oandligt med ammo och kan skjuta i ilfart utan att behova ladda om, ar sant inget av varde att skriva om ?

När din PS4:a spottar ut skivan. Ska du släcka ned din PS4:a. Vänta 30 sekunder, och dra sedan ut sladden. Vänta sedan 3 minuter och sätt på strömmen till konsolen sen. Problemet borde vara löst. Om det fortfarande händer, kan det vara något mer allvarligt fel i ditt exemplar, då måste den in till lagning tyvärr.

Lagning är verkligen inte säkert att det behövs. Min ps4a blev så av att solen låg på när det var varmt. Tog av toppen (där hdd kan bytas) och skruvade på skruven som kan manuellt mata ut en skiva, sen löste sig problemet.

Hjälper även om den försöker skicka ut en skiva, ävem om du inte har en skiva i.

Flakmonkey

Blir till ps4. Inte för att jag tror att den versionen är bättre än till PC (xone lär ju vara identisk) utan för att jag helt enkelt inte har en pc som håller måttet.

Medlem
Skrivet av rewoX:

Vann spelet via jobbet till PS3 förra året... har spelat kanske max 30min... Spelet verkar sjukt roligt men jag står inte ut med så låg upplösning, grafik och framerate i samma Väntar in PC versionen.

Herregud... Jag antar att fel person vann

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Voted.

Noted.

Medlem

Spelade igenom det när det släpptes förra året till PS3. Det ska bli sköjj att spela igenom storyn igen då jag har glömt bort mycket av den.Det blir antingen på PC eller Ps3, har inte bestämt mig än.

Medlem

Om jag köper den nya versionen så blir det nog till PS4 och det har med att göra att jag tycker att sandbox ska liras på konsol men smaken är som baken.

Medlem

PC och som jag har väntat! Har hållit mig ifrån alla andra plattformar så länge. Klarar inte av 360ns låga framerate längre. Och satan så snyggt det verkar vara. Glad att jag väntade.

12
Skriv svar