Letar igenom gamla skokartonger

Medlem
Letar igenom gamla skokartonger

Så gjorde man förr när man letade gamla foton. Nu för tiden är det istället gamla mappar på datorn man letar igenom. I går kväll öppnade jag upp mappar som legat och dammat länge länge på skrivbordet utan att få sin välförtjänta genomgång och sortering.

Lite spännande var det för några bilder var nästan 1 år gamla och då har jag sedan länge hunnit glömma vad de föreställer. Här kommer en blandad kompott från året som gått helt enkelt

I kronologisk ordning:
9 mars 2014

10 mars 2014

18 april 2014

20 juni 2014

1 augusti 2014

#blogg

Medlem
Letar igenom gamla skokartonger

Gillade verkligen skogen i svartvitt! Vet inte vad det är som gör det men jag blir på äventyrshumör, typ slänga igång ett skönt RPG och bara utforska. Även lite deprimerad, men på ett bra sätt. Ifall det låter rimligt

För övrigt, fina bilder


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

Gillade verkligen skogen i svartvitt! Vet inte vad det är som gör det men jag blir på äventyrshumör, typ slänga igång ett skönt RPG och bara utforska. Även lite deprimerad, men på ett bra sätt. Ifall det låter rimligt

För övrigt, fina bilder

Jag är bara glad att den ger dig en känsla Det är målet med fotograferandet att kunna förmedla en känsla till någon annan. Men ge dig ut i riktiga naturen i stället

Medlem

Fina, fina! Gillar speciellt tredje, fjärde och femte.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar