Första Destiny-raiden avklarad på 10 timmar

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Ni som undrar hur man får tag på bättre rustning och "loot" ...

1. Spela MP-matcher hela tiden.
2. Gör Strikemissions.
3. Gör "Vanguard" - patrols.

Efter ett tag så kan ni köpa bättre utrustning och det finns chans att en och annan fiende tappar ett bra föremål.

Exotiska vapen ger mest "light" ...

Vapen har inte light bara armor som har light. Det är Light man behöver för att levla efter du blivit cappad vid lvl 20.

Någon som eventuellt vill testa Vault of Glass på lördag 20/9 skicka till Ix Bear Cat xI på Xbox Live, vi behöver 1-2 pers som är lvl 26. Det är inte säkert att vi alla är 26 på lör men jag förlitar mig på att Crucibel och Vanguard gear tar oss från 25 till 26.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Ni som undrar hur man får tag på bättre rustning och "loot" ...

1. Spela MP-matcher hela tiden.
2. Gör Strikemissions.
3. Gör "Vanguard" - patrols.

Efter ett tag så kan ni köpa bättre utrustning och det finns chans att en och annan fiende tappar ett bra föremål.

Exotiska vapen ger mest "light" ...

Bra tips, men det är väl inte vapnen som ger light? Rustningen har väl sånt vad jag har fattat. Å andra sidan har jag inte låst upp min gula hand cannon som man måste göra en miljard grejer för att få tag i... ^_^ så jag kan ha fullständigt fel!

*EDIT* eller så instämmer jag med föregående talare...

dmn
Medlem
Skrivet av Segas:

10 timmar...rätt saftigt. Spelets endgame utesluter direkt alla som har barn, arbete eller någon form av fritidsaktivitet.

Grattis alla arbetslösa, barnlösa soffliggare.

Att spela ÄR en fritidsaktivitet...

Redaktör
Skrivet av dmn:
Skrivet av Segas:

10 timmar...rätt saftigt. Spelets endgame utesluter direkt alla som har barn, arbete eller någon form av fritidsaktivitet.

Grattis alla arbetslösa, barnlösa soffliggare.

Att spela ÄR en fritidsaktivitet...

Inte för mig.


signatur
dmn
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av dmn:
Skrivet av Segas:

10 timmar...rätt saftigt. Spelets endgame utesluter direkt alla som har barn, arbete eller någon form av fritidsaktivitet.

Grattis alla arbetslösa, barnlösa soffliggare.

Att spela ÄR en fritidsaktivitet...

Inte för mig.

Och? Det är en fritidsaktivitet för alla utom en högst obetydlig bråkdel av alla människor som spelar spel.

Redaktör
Skrivet av dmn:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av dmn:
Skrivet av Segas:

10 timmar...rätt saftigt. Spelets endgame utesluter direkt alla som har barn, arbete eller någon form av fritidsaktivitet.

Grattis alla arbetslösa, barnlösa soffliggare.

Att spela ÄR en fritidsaktivitet...

Inte för mig.

Och? Det är en fritidsaktivitet för alla utom en högst obetydlig bråkdel av alla människor som spelar spel.

Jag anade nästan det, och försökte mig därför på en liten lustifikation.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av dmn:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av dmn:
Skrivet av Segas:

10 timmar...rätt saftigt. Spelets endgame utesluter direkt alla som har barn, arbete eller någon form av fritidsaktivitet.

Grattis alla arbetslösa, barnlösa soffliggare.

Att spela ÄR en fritidsaktivitet...

Inte för mig.

Och? Det är en fritidsaktivitet för alla utom en högst obetydlig bråkdel av alla människor som spelar spel.

Jag anade nästan det, och försökte mig därför på en liten lustifikation.

Det skulle du inte gjort, spel är inget lustigt!

Medlem
Skrivet av Carlbark:

Jag måste ha fler kompisar jag!

Samma här!

12
Skriv svar