Pewdiepie spelar Alien: Isolation

Medlem
Skrivet av 1337Figaro:
Skrivet av Nelfie:

Jag drar hellre ut mina egna naglar än tittar på honom

Suck så sorgligt att se att andras framgång får folk att bete sig så jävla fjantigt. Är inget stort fan av PewDiePie men kan verkligen verkligen inte förstå allt hat som kastas emot honom. :/

Alltså, bara för att man inte gillar någon som har haft en framgång måste det inte vara just för att denna person har haft en framgång. Han är en jobbig person, punkt. I alla fall i sina videor, de är så jäkla överspelade och töntiga.
Så, bara för att jag inte gillar vissa skådespelare till exempel, är det för att jag avskyr deras framgång? Mm, ok.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Avedagreat:

Känns som FZ börjar mer och mer göra reklam för han eftersom de har på senaste tiden lagt upp några artiklar om han

Han spelar ett aktuellt spel, före många andra. Anledning nog för att tipsa om det.


signatur
Medlem
Skrivet av totte1015:

Jaha? Vem fan bryr sig?
Det är många spel han har spelat utan att ni måste göra en "nyhet" om det

Släpp sargen och kom in i matchen! Det är spelet det handlar om, inte vem som spelar.

Jag och flera av mina kompisar bryr oss. Ingen följer hans kanal, men faktum är att det inte finns särskilt mycket material ute på PC-gameplay än. Du som inte ser nåt nyhetsvärde i det här kan väl kanske peka mig i en riktning där jag kan se 20 minuter gameplay på PC som inte är inspelat på en av mässorna?

Medlem

Jag tänker nog vara den första som går "On Topic" och säger att jag tycker spelet ser för jääävla grymt ut! Ser ut som att dom verkligen har fångat filmens karaktär i spelet ! Ser fram emot detta!

Medlem

Jag tycker att spelet ser väldigt bra ut, det enda jag kan klaga på är att karaktärerna ser väldigt livlösa ut.

Medlem
Skrivet av Oneone:

En seriös fråga , störde mig på att alla gubbar i spelet svettades ? eller vad var det? de var ju blöta i ansiktet allihopa? till och med robot killen? :S

Jag stör mig också på sånt, nu jobbade iofs Ripley med nåt som ser ut som svetsning i kortarmat och öppen hals lol och det brukar vara varmt, de kanske är i ett maskinrum. Men jag stör mig ofta på såna effekter, tex när det regnar i spel så ser det ut som nån stod under en dusch, det forsar vatten över hela kroppen.

Medlem

Bara jag som tyckte karaktärerna såg ut som robotar när dom pratade? Förövrigt så det bra ut

Inaktiv

Haha vilka kommentarer, slog ihjäl några minuter på en parkbänk precis

Medlem

Typiskt svenskt att säga att någon är avundsjuk eller "inte tål någons framgång" bara för att man kritiserar. Folk har olika tycke och smak, en del gillar honom och hans videos, en del gör det inte. No big deal och oavsett så har man rätt att säga det.

Som någon skrev tidigare i tråden; om man bara skall gå efter kvalitet i inläggen så tillför väl ett inlägg med "nice!" precis lika lite som "kass!".

Som parantes: Även om Nelfie uttryckte sig lite klumpigt så vete fan hur man kan få det till "kränkning". Snacka om att det ordet har blivit urvattnat och tappat sin beydelse. Det används ju till precis allt nu för tiden, ungefär som "rasist". Det är ord som används för att få meningsmotståndaren att se dålig ut, snarare än att de används till vad de egentligen står för. Det är väl den moderna pajkastningsargumentationstekniken som har slått igenom på allvar...

För att gå on topic: Jag vet inte vad det är, men det ser inte så tilltalande ut. Kanske får se en annan video med lite mer gameplay längre in i spelet innan jag sågar det dock.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:
Skrivet av 1337Figaro:
Skrivet av Nelfie:

Jag drar hellre ut mina egna naglar än tittar på honom

Suck så sorgligt att se att andras framgång får folk att bete sig så jävla fjantigt. Är inget stort fan av PewDiePie men kan verkligen verkligen inte förstå allt hat som kastas emot honom. :/

Alltså, bara för att man inte gillar någon som har haft en framgång måste det inte vara just för att denna person har haft en framgång. Han är en jobbig person, punkt. I alla fall i sina videor, de är så jäkla överspelade och töntiga.
Så, bara för att jag inte gillar vissa skådespelare till exempel, är det för att jag avskyr deras framgång? Mm, ok.

Ja för det är ju ingen skillnad att säga "Oj jag tycker denna skådespelare är ganska kass" och "Jag drar hellre ut mina egna naglar än tittar på honom" folk verkar extremt trögfattade i detta kommentarsfält. Folk får tycka och kritisera hur mycket dem vill självklart. vad jag tycker är fel är att folk gör det på ett sånt jävla onödigt sätt.

Jag tycker själv inte att PewDiePie är en höjdare men ska jag sitta och uttrycka min "extrema avsky och självmordstankar över hur sjukt äckligt pissdålig idioten är och får cancer av att se honom"? Nej jag tycker inte det.

Man ska kunna vara civiliserad, jag vet vi är på internet och det är väldigt svårt när man har en skärm framför sig men bilden jag fått av FZ är att det är relativt många "äldre" människor som hänger här därför tycker jag det är bedrövligt att se vad vissa människor skriver.

Förstå också att detta är min åsikt. Jag kan ha fel. Man kanske har rätt att säga precis vad man vill vi lever ändå i Sverige...

Medlem

Vad det bara jag som reagerade på den udda läpp-synkningen?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av 1337Figaro:
Skrivet av Nelfie:

Jag drar hellre ut mina egna naglar än tittar på honom

Suck så sorgligt att se att andras framgång får folk att bete sig så jävla fjantigt. Är inget stort fan av PewDiePie men kan verkligen verkligen inte förstå allt hat som kastas emot honom. :/

Jag personligen tycker inte om honom pga innehållet han leverar, inte pga att han är framgångsrik. Förvisso gör inte hans fullständigt odrägliga fanbase saken bättre, men det är inte dem som gör att jag väljer vem jag tittar på till att börja med.

Medlem
Skrivet av Hymer:

ugh får hoppa denna videon då jag verkligen inte klarar av pewdiepie. känns som man vill begå självmord efter några minuter med hans videos.

WAAAAAAAAAAAAZUP BROOOOOOOOOOOOOOZ....

Nog för att felix har lugnat sig rejält men du gör ju ett eget val så

Medlem

Haha så sjukt ball

Medlem

haha läs urflippat kommentarsfält ovan.

själv tycker jag pewdiepie verkar vara en ganska go person. tycks mest vara glad och possitiv och ha en bra attityd.

Medlem

Skulle han inte lägga upp del två så fort han fick 70k likes?

123
Skriv svar