"Battlefield Hardline fungerar från start"

Robot
"Battlefield Hardline fungerar från start"

Utvecklarna lovar att Hardline ska fungera ordentligt redan när det släpps.

#battlefield-4, #dice, #ea, #battlefield-hardline, #visceral-games


Medlem
"Battlefield Hardline fungerar från start"

Wooow! Whom would have Tonk it?

Medlem

Det tror jag på först när jag ser det med egna ögon.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Sjuk att dom ska behöva lova en sådan sak.

"Vi kan inte ta ansvar för att servarna inte fungerar!"

Inaktiv

Hade varit en milstolpe om deras återkommande speltitlar någon gång tagit lärdom av sin föregångare...

...så slipper allting patchas om på samma sätt som tidigare och alla blir nöjda.

Medlem

Bryr mig inte...

Mina pengar kommer aldrig mer konsumeras till EA!

Medlem

Och Dice sa att nätkoden i battlefield 4 var magisk

Medlem
Skrivet av Cybersoul:

Och Dice sa att nätkoden i battlefield 4 var magisk

Ja, av den magin att döma var nog deras trollkarl både full och hög.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Jag hoppas att EA har vettiga förhoppningar om hur väl hardline kommer att mottas. Jag tror personligen på en något ljummen försäljning i jämförelse med vanliga Battlefield.

Medlem

Tack för att du dödar allt tvivel, det är bra att veta att ni till skillnad från andra utvecklare *inte* planerar på att släppa spelet med enorma buggar. Innovativt, verkligen.

bop
Medlem

haha tänk att man ska behöva lova nåt sånt. det borde vara en självklarhet att det ska funka från start

Medlem

The famous last words...

Medlem

tror på dem, de släpper spelet senare dessutom tror jag inte man lovar något sådant speciellt när man sitter i deras sits.

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Cybersoul:

Och Dice sa att nätkoden i battlefield 4 var magisk

Ja, av den magin att döma var nog deras trollkarl både full och hög.

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Ja, av den magin att döma var nog deras trollkarl både full och hög.

Inaktiv
Medlem

Kommer förmodligen göra som jag alltid gör med MP-spel numera: vänta (ett rätt bra tag) och se. Om folk fortfarande spelar när de väl lyckats stabilisera allt så kan man köpa det till ett billigare pris. Bara fördelar!

Det enda som talar emot den approachen är att jag är förvånansvärt intresserad av kampanjen. Det har jag inte varit i ett BF-spel sedan Bad Company 2 på 360.

Medlem

Att det kommer fungera tror jag nog men det säger ju igenting.
senare i texten står det "En fullständigt buggfri spelupplevelse bör vi dock inte räkna med"
så med andra ord kommer det va samma skit igen.


signatur

i7 920 2.66ghz @3.8ghz, Gigabyte GTX 680 2GB OC SLI, 12GB DDR3 1600mhzmem, Samsung 830 256GB,GA-EX58-UD4P motherboard, 3x24 Asus Vw246"

Medlem

Långt kvar till första april?

Underbart. Jag tycker vi samlas i en ring och börjar sjunga: "We shall overcome ...".

Vi har absolut ingen anledning att misstro EAs ord.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det sjuka är ju att den naturliga reaktionen på ett sådant uttalande blir: "Nja, vi får väl se hur det blir med det", istället för: "Men är det något att skryta om, att släppa en fungerande produkt?!"

Medlem

Om spelet är buggfritt så känns det i sig helt ointressant! Har noll pepp på detta!

Medlem

Kanska komiskt att de måste marknadsföra spelet som "att det fungerar".

Battlefield - Now you don't have to wait a few months before the game works.

Medlem

Efter BF4 katastrofen och bristen av innehåll för NHl15 så har jag totalt tappt förtroendet av EA. Jag kommer fortsätta köpa EA spel men efter att spelet har släppts, läst ett dussin recension och hört vad spelarna säger.

Det blir inga mer "dag ett" köp från EA längre.

Medlem

Som jag förstår det så säger EA vad som helst, när som helst. Blir att vänta till minst en månad efter release, för att se hur bra folk verkar tycka att spelet var - man har ju annat att spela!

Snälla, förköp inte spelet!

Medlem

Eftersom man skinnat om BF4 och ändrat lite parametrar så lär det väl fungera som BF4 gör idag.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Warfighter320:

tror på dem, de släpper spelet senare dessutom tror jag inte man lovar något sådant speciellt när man sitter i deras sits.

"Deras sits" är att de plöjt ner massa cash i något som fick ett rätt hett mottagande av spelarna. Historiskt så har vi lärt oss att Dice ljuger sina kunder rakt i ansiktet för att inte missa sales *vinkar till Lars Gustavsson*


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Heard that one before...

Medlem

Fantastiskt *golf clap* så ni går ut och skryter med att eran produkt fungerar vid lansering? Ja herrejävlar, mycket ska man höra innan öronen trillar av.


signatur

"High life on low budget"

12
Skriv svar