Du är en zombie i Dying Light – invadera andras spel

Inaktiv

Grymt ska förbokas direkt så mam kan äta upp andra ickeförbokares ansikten #Win

Medlem
Skrivet av FuzioN:

värt att tillägga är ju att detta är förboknings skit vilket gör mig riktigt förbannad!

Kunde faktikst inte bry mig mindre, det är ju lite som Watch Dogs, in och "hacka" andra. Det var roligt i knappt ett par dagar, så jag tror inte så många faktiskt lider av att inte få den funktionen direkt.

Dessutom kan man köpa sånt trams på reor.

Medlem
Skrivet av Nelfie:
Skrivet av FuzioN:

värt att tillägga är ju att detta är förboknings skit vilket gör mig riktigt förbannad!

Kunde faktikst inte bry mig mindre, det är ju lite som Watch Dogs, in och "hacka" andra. Det var roligt i knappt ett par dagar, så jag tror inte så många faktiskt lider av att inte få den funktionen direkt.

Dessutom kan man köpa sånt trams på reor.

Du måste vara det största trollet här på fz, du kan väl inte på allvar säga det är okej att utvecklare klippa ner spelen och släpper det i små bitar och tar bort funktioner bara för dom ska få fler pre orders istället för att fokusera på gör vi ett bra spel så säljer det.

Inaktiv
Citat:

Du måste vara det största trollet här på fz, du kan väl inte på allvar säga det är okej att utvecklare klippa ner spelen och släpper det i små bitar och tar bort funktioner bara för dom ska få fler pre orders istället för att fokusera på gör vi ett bra spel så säljer det.

Gör man ett spel så väljer man själv hur man distribuerar det. Grymt smart att sälja extra perks i pre-order eftersom då lockar man de riktiga fansen att köpa det innan release och de belönas med grejor som andra inte kan få tag i #purewin

Medlem
Skrivet av KneeDeepInHurt:
Citat:

Du måste vara det största trollet här på fz, du kan väl inte på allvar säga det är okej att utvecklare klippa ner spelen och släpper det i små bitar och tar bort funktioner bara för dom ska få fler pre orders istället för att fokusera på gör vi ett bra spel så säljer det.

Gör man ett spel så väljer man själv hur man distribuerar det. Grymt smart att sälja extra perks i pre-order eftersom då lockar man de riktiga fansen att köpa det innan release och de belönas med grejor som andra inte kan få tag i #purewin

Ganska smaklöst beteende även om det kanske är "smart" ur ett kortsiktigt perspektiv. Jag tycker en kvalitetskontroll alltid är på sin plats innan man köper något. Företag som vet att de har en kvalitetsprodukt på väg ut behöver inte syssla med sånt här tjafs.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv

Det är som att säga att det är smaklöst att inte alla avsnitt av Game of Thrones släpps direkt.

Medlem
Skrivet av KneeDeepInHurt:

Det är som att säga att det är smaklöst att inte alla avsnitt av Game of Thrones släpps direkt.

Jag kollade just, och det du säger stämmer tydligen inte alls.

Inaktiv

Har preordrat och tycker det är grymt om jag belönas med saker som andra inte får
Vill de ha sakerna kan de ju också preordra

12
Skriv svar