Dragon Age: Inquisition – se 50 minuter gameplay

Medlem
Skrivet av Witchfinder:

Åh nej. Klickade på slumpmässig tidpunkt i klippet och möttes av min största farhåga när det gäller RPG-spel: En kaotisk strid med massor av effekter och oseriösa utrop från karaktärerna.

Exakt det jag också känner, det känns som att dom dragit en Michael Bay Transformers över det hela och bara köttar på med effekter och skrik och explosioner och "double the ACTION" och i slutändan blir det bara överdrivet och passar inte in i Dragon Age världen... Det ska inte vara ett hack 'n' slash utan mer som DAO...

Medlem

Det största problemet tyckte jag var att AI: är dum nog att följa med ut på en smal planka och knuffa ned spelaren, samt att de inte flyttar på sig när man försöker gå förbi dem.

Dessutom står de bara där i dialogsekvenserna och spelar sin enda idle-animation. Ingen är delaktig i det som sägs eller ens tittar på den som talar.

k3m
Medlem
Skrivet av lightyear96:
Skrivet av Witchfinder:

Åh nej. Klickade på slumpmässig tidpunkt i klippet och möttes av min största farhåga när det gäller RPG-spel: En kaotisk strid med massor av effekter och oseriösa utrop från karaktärerna.

Exakt det jag också känner, det känns som att dom dragit en Michael Bay Transformers över det hela och bara köttar på med effekter och skrik och explosioner och "double the ACTION" och i slutändan blir det bara överdrivet och passar inte in i Dragon Age världen... Det ska inte vara ett hack 'n' slash utan mer som DAO...

jo, inte fan blir det något köp av det här ljusskadade spelet.

12
Skriv svar