Fullt ös i lanseringstrailern för CoD: Advanced Warfare

Medlem

Ser fram emot AW. Speciellt med tanke på Ghosts som jag inte alls var nöjd med..

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Varför vill man sudda ut gränsen mellan film och spel? När jag spelar vill jag fan inte titta på film.

För att man skall kunna anställa folk som jobbar med film lättare, för att i sin tur kunna sälja fler spel.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Det verkar som om många har missat att Troy Baker är med i spelet (Bioshock: Infinite, The Last of Us), det är hans nuna vi ser i stillbilden i YouTube-spelaren.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

jag har redan förhandsbokat spelet på psn store behöver bara ladda på 800 kr och sedan boom får spelet ner laddat på hdd

Medlem
Skrivet av totte1015:

Det kan ju bara bli bättre till nästa spel iallafall, för dom kan ju fan inte gå ännu mer in i framtiden än nu. Hoppas på ett hopp tillbaks till WW2.

Du gav just ett av de mest pengatokiga Företagen en utmaning. Jag tror nog att de kan Dra sin Mjölkko (COD) så lång de vill eftersom folk fortfarande köper samma smörja.

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Warfighter320:

Konstigt nog verkar Battlefield och Cod vara mer populärt här en Cs, varför kommer det inte så många nyaheter om Cs längre.
Cs är ju det mest tävlingsinriktade skjutarspelet som kräver mest skills.

Krävs inge skills för att köra med aimbots som de flesta verkar göra i det där sönderfuskade spelet:P

Battlefield är bättre, större kartor, man har fordon etc

Går fan inte att jämföra Battlefield med CS. Tvivlar dessutom på att du ens kört CS de senaste 5 åren..

Medlem

Spännande trailer, däremot har jag en känsla av att när man väl sätter sig och spelar är det samma gamla vanliga igen och inte så episkt som trailern vill få det till att se ut att vara.

Medlem
Skrivet av adde111:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Warfighter320:

Konstigt nog verkar Battlefield och Cod vara mer populärt här en Cs, varför kommer det inte så många nyaheter om Cs längre.
Cs är ju det mest tävlingsinriktade skjutarspelet som kräver mest skills.

Krävs inge skills för att köra med aimbots som de flesta verkar göra i det där sönderfuskade spelet:P

Battlefield är bättre, större kartor, man har fordon etc

Går fan inte att jämföra Battlefield med CS. Tvivlar dessutom på att du ens kört CS de senaste 5 åren..

Stämmer bra det, jag har gått vidare till andra spel. Varför spela något man inte tycker är kul längre?:P

Medlem

Fan va gött nytt call of duty snart då hoppas det inte blir lika dåligt som ghost va det sög verkligen sämsta cod någonsin elr vad tycker ni

Medlem
Skrivet av sweden82:

Fan va gött nytt call of duty snart då hoppas det inte blir lika dåligt som ghost va det sög verkligen sämsta cod någonsin elr vad tycker ni

Ja det här är ju ett rip-off på Titanfall(minus Mech-robotarna) så om ni inte tyckte om det lär ni väl inte tycka om detta

Inaktiv

Positivt de få first-person shots vi fick av videon. Jag var i försvar mot att de skulle bli ett liknande quake live reflex cod spel. Vill ha ett nytt cod och skulle de gå den vägen skulle de bli awsome med den grafiken spelet har hitills har uppvisat. Jag har alltid viljat ha ett cod4 med bättre grafik. Vill jag de? Jag vill cod4 kvar.

Medlem

helvete också.. nu ska DICE sno inspiration av denna skit också och förstöra BF-serien ytterligare

Medlem

Man får hoppas att det nya call of duty blir bra kan knappast tro att det blir dåligare än sunk ghost

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Varför vill man sudda ut gränsen mellan film och spel? När jag spelar vill jag fan inte titta på film.

Max Payne 3... urk...


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Testa spelet först innan man klagar på ett spel som inte släppts än

Medlem

Ingen som tvingar dig till att köpa nya call of duty finns andra som kanske gillar serien

12
Skriv svar