Om musiken i Dragon Age
Bara jag heller är det inte lite väl mycket hype för detta spel? jag tycker dessutom all grafik ser grötigt ut, som gears of war fast på medeltiden :S
"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886
Bara jag heller är det inte lite väl mycket hype för detta spel? jag tycker dessutom all grafik ser grötigt ut, som gears of war fast på medeltiden :S
Vilket forum hänger du i? Bara kolla in tidigare nyheter om spelet så ser du att intresset är överlag ganska svalt.
Den hype som finns kring spelet kommer från att det är Bioware som gör det. Dom har många hardcore fans.
Det sagt så förstår jag inte riktigt heller var du får att det är mycket hype omkring detta spel. Tycker jag faktiskt att hype-o-metern är förhållandevis låg. Antar att det beror på antingen att marketing för spelet inte kommit igång riktigt än eller att spelet inte har Baldurs Gate i namnet.