Om mig själv !

Medlem
Om mig själv !

Jag känner att det här med att få blogga och skriva av sig lite känns rätt så roligt så jag tänkte att jag lika bra kan fortsätta med det! Tänkte att jag skulle berätta lite kort om vem jag är.

Jag heter Emil och är 24 år. Bor just nu i Gävle men kommer egentligen från Åland. Bor tillsammans med min sambo och vi båda jobbar inom skolan. Just nu jobbar jag som fritidspedagog men är på väg att byta till ett annat jobb där jag kommer jobba mera med pedagoger och hjälpa dem att utvecklas inom IKT. Vilket jag tycker ska bli riktigt roligt! Skönt att få blanda intresse med utbildning.

Jag har spelat mycket spel genom mina år. Men den mesta tiden har jag lagt åt WoW. Väntar nu på att den nya expansionen ska släppas. Vilket är nästa vecka så de blir spännande!! Men förutom WoW så är jag lite av en allspelare. Jag gillar att testa på nya spel när de kommer ut. Dock kan jag känna att WoW har "skadat" mig lite för när jag spelar andra mmorpg spel så slutar jag oftast för att jag inte gillar grafiken, trots att de kan vara mycket bättre grafik. Jag är för van med WoW vilket inte är den snyggaste grafiken men den är bara så härlig ändå!

Jag kommer försöka uppdatera bloggen dagligen och jag tycker det är roligt att se att de är så många som kikar in den dagligen! Hoppas att jag ger er något roligt att läsa! Det är iaf kul att se att det kommer några kommentarer här och där!

Emil / Puff90 / CrazyTurt

#blogg

Skägg.
10 Chambers
Om mig själv !

Lär också spela expansionen när den släpps. I alla fall ett litet tag.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Lär också spela expansionen när den släpps. I alla fall ett litet tag.

Ain't we all
Det värsta är att jag aldrig riktigt kan behärska mig vid nya expasioner så blir gärna sena nätter, många nätter i rad..... frugan älskar det lika mycket varje gång

1
Skriv svar