Left 4 Dead har fått en ny kampanj
Det är så lustigt att folk sitter och grinar över att Valve släpper ett L4D2 så "snabbt".. HERREGUD?! Har ni inget vettigare att gnälla över?
När Activision pumpar ut alla sina cod-spel så är det minsann inte så mycket gnäll..
Plus, ingen tvingar er att köpa det.. och gnäll inte heller över att " det kommer bli mindre folk som lirar ettan ". För det kommer det ändå bli när det kommer nya spel överhuvudtaget..
Det är så lustigt att folk sitter och grinar över att Valve släpper ett L4D2 så "snabbt".. HERREGUD?! Har ni inget vettigare att gnälla över?
När Activision pumpar ut alla sina cod-spel så är det minsann inte så mycket gnäll..
Plus, ingen tvingar er att köpa det.. och gnäll inte heller över att " det kommer bli mindre folk som lirar ettan ". För det kommer det ändå bli när det kommer nya spel överhuvudtaget..
word
CZorg will rise again...
Jag tror att du har missuppfattat själva problemet. Poängen är inte att L4D2 kommer för snabbt, utan att det kommer för snabbt + att många spelare tydligen upplever det som om Valve fortfarande inte har fixat många av de problem L4D har, och i stället fokuserar på en uppföljare.
De flesta som klagar på L4D2 gör det alltså inte för att de ogillar idén med en uppföljare, utan för att de släpper en uppföljare i stället för att se till att ettan är färdig först.
Anledningen till att folk inte gnäller på CoD-spelen är för att många tycker att de känns mer genomarbetade och "färdiga" än L4D. Dessutom utvecklas CoD av två olika utvecklare som släpper varannan del, så att det kommer ett nytt CoD innebär inte att uppmärksamheten flyttas från det befintliga spelet.
Ja den sög som bara den. Har sett user made banor som är galet mycket roligare. 40min första försöket på expert så var det klart. Den var kort, enkel och helt jävla onödig. Vapen ÖVERALLT! Nej ush! Valve har tappat stinget helt klart. TF2 går sönder mer och mer för varje patch de släpper och nu detta. Skärp er och jobba som ni ska!
Fick ett gott råd av best_jeppe: När Steams servrar är upptagna och du inte kan ladda ner det senaste innehållet (som igår kväll), byt då nedladdningsland till Kambodja, Afrika, eller något liknande land, där datoranvändandet inte är så stort som där du bor, då laddar DLC:n ner direkt. Jag körde från Kambodja igår kväll, tog ca 20 min, men hellre långsam tankning än ingen alls.
Tack till Jeppe!
Crash Course är lite kort tycker jag, och lite för lätt!? Mycket vapen överallt, mycket granater och ammo. Kanske annorlunda i Versus - har inte testat det ännu. Annars är det här en bana som får köras på Expert enbart för att ge tillräckligt motstånd.
Det bekommer mig inte att världen är orättvis, så länge den är orättvis till min fördel.
Tycker nya kampanjen var riktigt nice, alltid trevligt med nya achievements också. Kanske ska börja nöta spelet igen trots allt.
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT