Left 4 Dead har fått en ny kampanj

Medlem
Skrivet av REAL Chicken (SWE):

Fick ett gott råd av best_jeppe: När Steams servrar är upptagna och du inte kan ladda ner det senaste innehållet (som igår kväll), byt då nedladdningsland till Kambodja, Afrika, eller något liknande land, där datoranvändandet inte är så stort som där du bor, då laddar DLC:n ner direkt. Jag körde från Kambodja igår kväll, tog ca 20 min, men hellre långsam tankning än ingen alls.

Tack till Jeppe!

Crash Course är lite kort tycker jag, och lite för lätt!? Mycket vapen överallt, mycket granater och ammo. Kanske annorlunda i Versus - har inte testat det ännu. Annars är det här en bana som får köras på Expert enbart för att ge tillräckligt motstånd.

Det är lugnt Chicken. Jag såg ju att du höll på att få ett nervöst sammanbrott så jag kände mig liksom tvungen att hjälpa dig

Körde igenom Blood Harvest idag och Item-spawns har blivit löjliga där med. På BH1 tror jag vi fick 3 eller 4 medkits (i vanliga fall bara 1) samt att det var en hel hög med Pipebombs och Molotovs. Samma visa fortsatte i de andra banorna också. Var en aning löjligt och jag gillar det inte alls. Mer items var exakt det vi INTE behövde. Det skulle hellre vara lite snålare tycker jag.

Helst skulle jag se att det lag som vinner får det mycket kämpigare med fler tanks, witches och färre items och det andra laget får det lite generösare med ingen Tank och mer items beroende på hur mycket de ligger under. Då blir det en rättvis utmaning för båda lagen.

AI Director borde kolla hur det går för survivors att komma in i Safe Room. Om man kommer in i Safe Room så sänker den antalet Items på nästa bana och gör det svårare. Dör man för tidigt så ger den en lite mer items. På så sätt så kommer det "bra" laget att få en mycket större utmaning och motstånd och det sämre laget får lite mindre motstånd men poängmässigt så blir det ganska jämnt så att säga.


signatur

Live like a windrammer as you fuck!

Medlem

Bra att de släpper nytt, men fan.. försök åtminstone att lura oss att ni lagt ner mycket tid på grejjerna... det är bilar överjävlarallt (??) och det gav åtminstone inte mig känslan av att jag var i en stad då allt bara verkar helt uppspytt och placerat på random, och väldigt tätt dessutom ... de borde jobbat ihop med communityt men det är de väl för stolta för nu när de ska bevisa att de inte gett upp på 1:an.

Kiss i sängen på valve, skärpnuuuung

12
Skriv svar