Blizzard presenterar helt nytt spel!

Medlem

Som ett gulligt Unreal Tournament med en apa och en svensk Gimli.

Medlem

Ser ut som Blizzard försöker slå Pixar, sjukt snyggt.

Medlem

fan vad coolt det verkar vara, blev väldigt intresserad nu

Till er andra som gnäller, jag tycker synd om er som inte kan acceptera att blizzard vill pröva något nytt än bara mmos och rts.

Medlem

Same same but different!

Medlem

vill inte gnälla med tanke på att 99% av alla inlägg på FZ e gnäll men kan inte låta bli när jag såg detta! ifall det lade ner titan efter att få se detta hur dåligt var inte det då? och de lät det fortgå under så lång tid!
Min 6-åriga son kollade samtidigt som mig på denna trailern o han älskar Marvel, Minecraft o Ben10 mm o han höjde inget ögonbryn för 5 öre när han såg denna dyngan som i mina ögon såg ut som ett aprilskämt.
Det har gått 10 år, de har fått in miljarder o behöver inte bry sig om pengar mer i hela sina liv o sporren som fanns innan är borta för länge sen så tror inte vi kommer att kunna förvänta oss något speciellt mer från Blizzard. Lost vikings var hyfs, warcraft var kul o world of warcraft var rena lyckträffen, de räknade med max 1 mille spelare. Spelat sen betan till o från o kan inte lägga ner det för det är faen världens bästa spel men lackar när jag ser detta skämtet eller försöket till ett spel. FAN!

Medlem

Haha första jag tänkte var diskussion bland deras chefer kring detta.

"Fan alltså vad är poppis nu grabbar?"
"Jo DoTA alla dess kloner går ju hem hos kidsen. Perfekt o patcha in nya karaktärer då o då. Lite vanity-prylar att ta betalt för.
"Mikrotransaktioner bam bam bam!"
"TF2, kör folk fortfarande det?"
"Ja fan, det är sjukt poppis. Kunna snabbt hoppa in o köra ett game med sin favoritklass. Når de stora massorna, även gamla gamingrävar."
"OMGS jag har värsta idén, vi kombinerar DoTA och TF2!!!!!"

Alla jublar och skrattar på det vis endast vita medelålders affärsmän kan göra.

Overwatch!

Skämt o sido, det kan nog bli skoj!

Medlem

Blizzards Team Fortress 2 Kopia (C) Valve. Butthurt över Dota2 ser jag....


signatur

"It's no that I'm lazy. It's just that I don't care"

Medlem

Lite svensk representation i gameplay-videon också i form av Torbjörn! Gött.


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Medlem

Var tvungen att hurra litet när de använde ett ö rätt som första internationella dev någonsin.

Medlem

Gav mig inte så värst mycket (om man försöker tänka bort att det var Blizz bakom rattarna). Ja utom ett skratt med klippet av killen som spelar Hearthstone.

Medlem

Ser inte så hemskt välbalanserat ut.

Medlem

Tveksamt...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Keza:
Skrivet av Morlizer:

G g g g g g g g g gaaaaameplay tack!

G g g g g g gooooogle annars!

Gott, trode inte det fanns gameplay!

Medlem
Medlem

eh... I don't know...

Medlem

Tycker verkligen Blizzard skulle satsa på att göra långfilmer.

Medlem

Upphottad TF2? YES PLEASE OH GAWD

Medlem

Hade jag varit 17 kanske.. men nu är jag betydligt äldre så jag ska grina till mig som en riktig surgubbbe och säga att nja, en shooter i disneystil från Blizzard klarar jag mig utan.

Medlem
Medlem
Skrivet av shelter:

Hade jag varit 17 kanske.. men nu är jag betydligt äldre så jag ska grina till mig som en riktig surgubbbe och säga att nja, en shooter i disneystil från Blizzard klarar jag mig utan.

Nu skulle jag nog snarare tro att det är just killar i 15-20 års åldern som har svårast för cartoon-stil då det är "töntigt".
När man blir lite äldre så spelar stilen mindre roll imo

Medlem

I´m too old for this....

Inaktiv

Suck. Ja jo det lär göra alla P-12or glada. Rötter från Titan? Skitsnack.

Hade hellre sett ett nytt The Lost Vikings än denna Final Fantasy liknande skit!

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Upphottad TF2? YES PLEASE OH GAWD

Tvivlar!

1) TF2 är redan fulländat. Vald estetik gör spelet odödligt.
2) En eventuell efterföljare/upphotning kan endast komma från Valve!

(Erkänner mig betydligt mer Valve- än Blizzard-fan.)


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av zliddret:

Till er andra som gnäller, jag tycker synd om er som inte kan acceptera att blizzard vill pröva något nytt än bara mmos och rts.

Hahaha, pröva nått nytt. *torkar skratttårarna*

Aha, du menar kopierar något nytt. D v s TF2 i det här fallet.

(Det ser dock rätt skoj ut.)


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Verkar som tiden vuxna RTS/RPG från Blizzard är över. Nu jagar man bara pengar från 15-åriga publiken. Tror inte blizzard gjort ett RIKTIGT bra spel sen WC3: Frozen throne om jag får vara ärlig. WoW funka väl till Lich king men efter det kan jag bara säga fyfan..... Precis som alla djävla filmmakare som siktar på pegi-13 för att få in så mycket pengar som möjligt...

Medlem

http://us.battle.net/overwatch/en/

Mer info här.
Roligt att en av karaktärerna är Torbjörn Lindholm från Göteborg!

Medlem
Skrivet av Svanberg:

http://us.battle.net/overwatch/en/

Mer info här.
Roligt att en av karaktärerna är Torbjörn Lindholm från Göteborg!

Haha

Medlem

slutet av trailern känns ju lagom lånad...
https://www.youtube.com/watch?v=TiWg7L0NJYU
tycker inte det såg så himla hemskt ut som en del får det att låta. däremot känns det inte riktigt som min kopp te.

Medlem

Rörigt och Christopher Nolan-vibbar.
Jag är inte målgruppen.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

1. Blizzard skulle aldrig presentera både in-game footge, film, namn samt när beta startar om de inte vore seriösa om detta. Denna titel kommer att dyka upp, var så säker.

2. Någon kommenterade grafiken. Blizzards stil när det gäller wow, heroes of the storm, etc att skapa en rätt tidlös design som inte känns outdated om några år. Jag personligen tycker wow är fulsnyggt, dvs wow kan vara riktigt vackert men det använder sig inte av den mest avancerade grafiken...men ändå slår det många spel ändå i totalupplevele. Jag tror de gör rätt val här. Sen vill de ju även att så många som möjligt ska kunna spela spelet, spelglädjen går före grafiken.

3. Fan va jag längtar efter detta

Skriv svar