Blizzard presenterar helt nytt spel!

Medlem
Skrivet av noorthan:
Skrivet av faceslicer:
Skrivet av noorthan:

Kan inte mer än skratta åt era jävla dumma åsikter många av er har.

Det här spelet såg fett episkt ut punkt

Vad är det som ser episkt ut? alla pastellfärger? de faktum att dom har snott konceptet rakt från TF2? att folk skriker om ett WC4 och blizzard släpper barnspel istället ? (hots/hearthstone och nu detta)

Om du är 10 år förstår jag att du tycker det ser spännande ut.

Vad är din poäng med grafikvalet? Varför är det ett barnspel? är det för att det ser lite "tecknat" så är kan ett spel inte vara för vuxna...eller dom som tror dom är vuxna? Det val dom gått med Overwatch är ju helt klockrent samt karaktärerna ser sjukt intressanta ut.

Men gnällde du min herre lika mycket när du såg Borderlands, är det också för 10åringar? World of warcrat? Warcraft3 i sig ser ju för fan mer barnsligt ut än detta om detta ska vara såkallat "barnsligt". Och Wind Waker som är ett mästerverk, suger det spelet också för att det är "tecknat", eller var det spelet även bara för 10åringar?

Visst det är likt TF2 men är inte ALLA spel i vilken kategori vi än pratar om MER eller MINDRE lika ALLA andra i samma kategori?

kanske svårt att diskutera med en så cool och macho man som "FACESLICER"....:)

Skägg.
10 Chambers

Seså, uppför er!


signatur
Medlem
Skrivet av Dralion:
Skrivet av skoeldpadda:
Skrivet av Dralion:

1. Blizzard skulle aldrig presentera både in-game footge, film, namn samt när beta startar om de inte vore seriösa om detta. Denna titel kommer att dyka upp, var så säker.

Någon kommer inte ihåg Starcraft: Ghost, ser jag

Sant. Men Overwatch känns mer klart än tex Ghost, folk på Blizzcon får ju till och med spela det. Redan nu kunde man signa upp sig för beta, minns inte om Ghost nånsin kom så långt.

Nej, nej, det här kommer helt klart släppas.

Det var mer en kul observation.

Medlem

Känns verkligen inte som ett Blizzard-spel.


signatur

F.d. "Kändis" som titel

Skriv svar