Se dokumentären om World of Warcraft
Fira tio år med World of Warcraft tillsammans med utvecklarna själva!
Jag lämnade WoW i samband med att Mist of Pandaria kom. Det kändes fel, och jag var trött på WoW som jag spelat så sjukt mycket sedan Vanilla beta.
Jag kommer dock att köpa nästa expansion, och titta in en stund igen. Jag har dock inga som helst förväntningar att jag kommer spela det så mycket. Känns ändå så gammalt.
Samt att tab target känns så förlegat när man spelat med free form targeting. Man vet dock aldrig.
Spelade typ 3 timmar för 10 år sedan. Återvände aldrig, stod inte ut med estetiken.
Hela Sverige höjer ögonbrynen. Eller inte.
Jag tolkar det som att resten av Sverige är av delad åsikt, och därför inte förvånad.
Gjorde som dig första gången jag provade 2005, men när jag blev arbetslös under 4 månader förra året gav jag spelet en riktig chans.
Nu älskar jag lore'n och spelar mest för den.
Sen är det riktigt skoj att raida med några polare.
Spelade typ 3 timmar för 10 år sedan. Återvände aldrig, stod inte ut med estetiken.
Ok, då vet vi.
Var får man anställning inom åsiktspolisen? Är det bra betalt? Måste man vara en WoW-fanboi?
I drank what?
Ok, då vet vi.
Var får man anställning inom åsiktspolisen? Är det bra betalt? Måste man vara en WoW-fanboi?
Är man fanboy bara för att man svarar lite syrligt till någon som tvångsmässigt måste kommentera nyheter som handlar om blizzard, ett företag som vederbörande onekligen inte gillar?
Jag tolkar det som att resten av Sverige är av delad åsikt, och därför inte förvånad.
Gjorde som dig första gången jag provade 2005, men när jag blev arbetslös under 4 månader förra året gav jag spelet en riktig chans.
Nu älskar jag lore'n och spelar mest för den.
Sen är det riktigt skoj att raida med några polare.
Jag är lorenörd själv, äger alla böcker osv, men jag tål fortfarande inte spelet. Slutade med att jag fastnade för Eve Online & Guild Wars istället.